KariLaksen Skrevet 18. november 2018 #1 Skrevet 18. november 2018 Hei. Jeg skal skrive bachelor i ledelse og organisasjonsutvikling nå til våren. Skal snart levere inn prosjektbeskrivelse og har ikke engang kommet opp med tema jeg vil skrive om. Har vært litt inne på markedsføring, eller motivasjon.. aner egentlig ikke. Har også tenkt litt på noe som handler om fravær på skole vs i arbeidslivet, eller fraværsgrensen på vgs, eller noe om det burde vært noen regler for fravær ved alle høgskoler også. Her jeg går har vi null obligatorisk oppmøte i undervisning. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, eller hvordan jeg kan forme en problemstilling ut av dette. Trenger hjelp. Er også åpen for helt nye ideer og temaer. Hvis noen har studert noe av det samme ønsker jeg gjerne å høre hva dere skrev om også!!
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #2 Skrevet 18. november 2018 Skal skrive bachelor i det samme faget til våren, og ut i fra hva du skriver virker det som at vi går i samme klasse 😅 Noe det skrives MYE om er sykefravær og motivasjon, så hvis du skal skrive en akademisk god oppgave bør du bevege deg utenfor dette. Hva med ledelse og stress? Du kan jo eventuelt blande tematikken du har framstilt med stress i videregående skole? Anonymkode: ad1c2...f33
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #3 Skrevet 18. november 2018 Skriv om hvordan ledelse bør takle dårlig arbeidsmiljø/konflikter. Anonymkode: 8ae24...98a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå