Gå til innhold

Har plutselig sluttet å like festing.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er så rart å ikke like det lenger. :fnise:

Tro meg, er ikke lei meg for det, men bare synes det er så rart. Noen måneder siden gledet jeg meg til å dra ut på byen og ville ikke dra hjem før morgenen. Nå føler jeg ingen glede over det lenger, og drar jeg ut vil jeg bare hjem. Er snart i midten av tyveårene; kanskje det har noe å si... 🧐

Noen her som har opplevd det samme? Plutselig bare sluttet å like festing? 

Anonymkode: 3b9bc...a29

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel. Jeg likte å "feste" da jeg var 15-17, sluttet da jeg ble 18. 

Anonymkode: 0d749...2e1

Skrevet

Sånn er det å bli voksen, er jeg redd. xD Jeg går ikke av veien for et lite, sosialt drikkelag av og til, men det er på et helt annet nivå enn det var for 20 år siden. :) 

Skrevet

Jeg er 27, å har alltid elsker fester egentlig.  Den senere tiden har jeg begynt å tenke «Off da må jeg ordne meg, å være ute sent, å være sosial med alle, å måtte forklare hvorfor jeg vil hjem kl 1» 😂 jeg har rett og slett blitt glad i å bare sitte i sofaen med samboer og se en film med en øl eller glass vin. Det samme med han. Vi syns det er gøy å invitere folk, så det er ikke det at hi ikke liker å være sosiale, men å reke på byen er både dyrt og «same old, same old» egentlig 😂

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

Helt normalt, festet mye mellom 16 og 22, så ble det slutt med festing nesten hver helg, nå har jeg ikke vært på fest på flere år.

Endret av AthenaRavenLuna
Skrevet

Jepp 30 år og drittlei. Drikker heller vin i sofaen med kjæresten. Hater byen. Fra 18-25 var jeg mye ute, nå er alt kjett og ukomfortabelt ute 🙈

Anonymkode: 8c623...f0b

Skrevet

Jeg sluttet med festning og slikt da jeg var 19. 

Skrevet

Jeg mistet interessen over natten. Våknet opp etter en fest og tenkte nå er det nok, og siden har jeg knapt vært på en fest, med unntak av et par bursdager.

Anonymkode: 4ad18...33a

Skrevet

Jeg også er lei av fester. Festet fra jeg var 15 til 19 år, etter russetiden var det nok. Festet en sjelden gang med venninnene når vi var i samme distrikt, men nå foretrekker jeg heller å møte de over kaffe. Først og fremst ligger det i at jeg ikke føler behovet nå som jeg har kjæreste, og så ligger det mye planlegging med en times reise inn til byen og styret med overnatting eller å bli hentet. Det kan sammenlignes med alt styret rundt bryllupsinvitasjoner for min del egentlig

Anonymkode: acc92...112

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...