AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #1 Skrevet 18. november 2018 Hva er deres plan for å komme på boligmarkedet? Hvor mye tror dere at dere har i egenkapital ved studieslutt, og hvor lenge ser dere for dere at dere må spare når dere kommer i jobb? Jeg håper jeg ikke trenger å jobbe i mange år før jeg kan ha råd til å kjøpe, vil være 26 år når jeg er ferdigutdannet. Må ikke bare være studenter som svarer altså, også andre i etableringsfasen kan komme med sine erfaringer Anonymkode: d48e6...219
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #2 Skrevet 18. november 2018 Jeg jobbet ved siden av studiene, satte lån og stipend på høyrentekonto. Kjøpte med en gang jeg var ferdig utdannet. Sparte også i bsu☺ Anonymkode: bb4a5...098
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #3 Skrevet 18. november 2018 Jeg har spart siden vgs og er nå god etablert i aksjemarkedet på medium til høy risiko. Det er suksess her som vil gi meg billett inn i boligmarkedet. Når jeg er ferdig om fire år regner jeg med å sitte med omtrent en millinon i egenkapiatal. Det bør gi meg et lån på omtrent 3 millioner og den ok to-roms i Oslo. Planen min i korte trekk. Anonymkode: eb0f1...44a
Gjest Kendall Skrevet 18. november 2018 #4 Skrevet 18. november 2018 Jeg skal flytte tilbake til mitt hjemland som er Frankrike, så jeg setter litt og litt av pengene hver mnd som jeg sparer til førstekappital
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #5 Skrevet 18. november 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg jobbet ved siden av studiene, satte lån og stipend på høyrentekonto. Kjøpte med en gang jeg var ferdig utdannet. Sparte også i bsu☺ Anonymkode: bb4a5...098 Hvor mye hadde du spart, og hvor mye kjøpte du for? 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har spart siden vgs og er nå god etablert i aksjemarkedet på medium til høy risiko. Det er suksess her som vil gi meg billett inn i boligmarkedet. Når jeg er ferdig om fire år regner jeg med å sitte med omtrent en millinon i egenkapiatal. Det bør gi meg et lån på omtrent 3 millioner og den ok to-roms i Oslo. Planen min i korte trekk. Anonymkode: eb0f1...44a Det er nok ikke så dumt. Men er du ikke redd for å tape pengene? Eller sparer du en del i vanlig sparekonto også? Anonymkode: d48e6...219
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå