Gå til innhold

Anbefale kattetre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal hente to katter på ca 5 kg hver, og ønsker anbefaling på klorestativ/kattetre. 

Det bør være høyt, men stødig og helst ikke koste 3000 kr 😜 

Synes dyrebutikkene er så himla dyre, kikket på et fra Trixie til halv pris...kostet da 1200 kr i butikken, men googlet det og fant det på nett til noen hundrelapper mindre....

Ser VidaXL har mye, men veldig varierende anmeldelser på både butikk og produkter? 

Anonymkode: d4c2e...64d

Skrevet

Er du handy? Det er ikke så vrient å lage selv 😛 

Anonymkode: eb5fa...d01

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du handy? Det er ikke så vrient å lage selv 😛 

Jeg har verktøy og en handy mann. Har søkt på DIY cat tree og sjekket Pinterest og sånn, men finner liksom ikke noe...ser man får kjøpt sisaltau på rull, stoff og materialer vet jeg hvor jeg får tak i. Men spørs om det blir så mye billigere og bedre når jeg ikke er særlig kreativ?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har verktøy og en handy mann. Har søkt på DIY cat tree og sjekket Pinterest og sånn, men finner liksom ikke noe...ser man får kjøpt sisaltau på rull, stoff og materialer vet jeg hvor jeg får tak i. Men spørs om det blir så mye billigere og bedre når jeg ikke er særlig kreativ?

Tau kan du kjøpe grisebillig på eBay, stoff MÅ ikke være sånn teddystoff, her er det brukt et gulvteppe jeg hadde liggende, godt å klore på er det også :) Jeg er en forkjemper for kreativitet da, men jeg forstår veldig godt de som velger å kjøpe også. 

Skrevet

Hva med noe som dette? Syns den er langt finere enn det meste man får kjøpt i butikk, og er man litt handy er det ikke altfor vanskelig eller dyrt å få til (er jo steg for steg oppskrift her).

image.thumb.png.b5db2f888ca63f703ec8341723ca4f99.png

Anonymkode: 908b5...72a

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjøpte nylig dette her til mine to store katter. https://www.musti.no/littlebigger-klostrad-vis-beige?50570

De elsker det! Fikk det på til ud, men er et ganske billig tre uansett, med store senger og massive bein 👍🏻

Jeg byttet ut et fantastisk et jeg kjøpte på europris for 3 år siden. Det ligner på dette her som og har en overkommelig pris:

https://www.musti.no/littlebigger-klostrad-vis-beige?50570

Eneste forskjell er at det jeg har hadde 3 sengeplasser.

😸😸

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...