AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #1 Skrevet 18. november 2018 ... kommer du til å kjøpe i år? Anonymkode: 18470...e02
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #2 Skrevet 18. november 2018 Lurer på å kanskje kjøpe en hel side som kuttes opp i butikken i år. Jeg er ikke alltid like fornøyd med de ferdigpakkede. Kommer til å styre unna first price. Ikke pga. fordommer med billigmerker, men fordi det rett og slett ikke er godt. Henriettes har vært greit i middelklassen av de ferdigpakkede. Mens av de billige variantene, har jeg tidligere vært fornøyd med pinnekjøtt fra Ringdal. Anonymkode: 0d8a0...b83 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #3 Skrevet 18. november 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurer på å kanskje kjøpe en hel side som kuttes opp i butikken i år. Jeg er ikke alltid like fornøyd med de ferdigpakkede. Kommer til å styre unna first price. Ikke pga. fordommer med billigmerker, men fordi det rett og slett ikke er godt. Henriettes har vært greit i middelklassen av de ferdigpakkede. Mens av de billige variantene, har jeg tidligere vært fornøyd med pinnekjøtt fra Ringdal. Anonymkode: 0d8a0...b83 Med en hel side så mener du bog? Anonymkode: 18470...e02
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #4 Skrevet 18. november 2018 Vossakjøt røykt. Anonymkode: 2338e...bee
cleangal Skrevet 18. november 2018 #5 Skrevet 18. november 2018 (endret) Vossakjøt urøykt eller urøykt økologisk pinnekjøtt fra Vikja. Endret 18. november 2018 av cleangal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå