AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #1 Skrevet 18. november 2018 Det virker som det i dag ikke eksisterer normale dansetrinn hos kvinner. All dans er nå kun hoftevrikking, gnuing, gnikking, ned på huk og vrikke litt mer, twerking, jukkebevegelser og det virker som de prøver å se ut som de er sensuelle, seksuelle og deilig. Det ser ut som hele dansen spiller på sex. I mine øyne er dette kun flaut og motbydelig og er mest en type dans man forbinder med strippere. Hvor ble det av disco/dance/techno/rave dansingen vi så på 90 tallet? Da brukte man faktisk hele kroppen og DANSET seg sliten og elsket det. Nå er det kun motbydelig vrikking som teller. Smakløst! Anonymkode: ba3e5...2cd 6
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #2 Skrevet 18. november 2018 Helt enig! Anonymkode: ac2ef...4eb 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #3 Skrevet 18. november 2018 Gå på et annet utested. Jeg ser det du beskriver mest på sånne typiske 18-årsutesteder med dårlig musikk. Hvis jeg derimot går på de litt kulere og mindre stedene med bedre musikk så danser ikke folk sånn. Jeg misliker også sånn dansing du beskriver og har venninner som skal gnikke seg inntil hvert eneste mannebein de ser. Jeg synes ikke at det er motbydelig, men misliker slik dansing. Jeg liker å danse uten at det skal være seksuelt og jeg danser fordi det er gøy. Anonymkode: c6a51...8f3 6
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #4 Skrevet 18. november 2018 Jeg hatet vindmølledansingen på 90-tallet. Hva skjedde med jiven fra 40 tallet! Da brukte man faktisk hele kroppen og DANSET seg sliten og elsket det! Anonymkode: fc61b...23d 10
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #6 Skrevet 18. november 2018 Du går jo på feil klubber. Og på de samme klubbene der så gjør ikke mannfolka noe annet enn å jukkedanse på kvinnsa, så de er ikke noe bedre de. Anonymkode: 53fcf...326 3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #7 Skrevet 18. november 2018 Tidene endrer seg. Takk å lov. Jeg kan ikke fordra disco/rave/techno dans. Anonymkode: 2da46...10b 1
Skilpadden Skrevet 18. november 2018 #8 Skrevet 18. november 2018 Jeg synes også dette er pinlig. Men hva med oss som ikke gnikker seg på andre men fortsatt vrikker på hele kroppen og tilfeldigvis gnikker på rumpa på en sensuell måte en gang iblant? Ikke alle kan dansetrinn. Men så prøver jeg å late som om jeg bevisst sanser stygt bare for å skjule at jeg faktisk danser stygt 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #9 Skrevet 18. november 2018 5 minutter siden, Skilpadden skrev: Jeg synes også dette er pinlig. Men hva med oss som ikke gnikker seg på andre men fortsatt vrikker på hele kroppen og tilfeldigvis gnikker på rumpa på en sensuell måte en gang iblant? Ikke alle kan dansetrinn. Men så prøver jeg å late som om jeg bevisst sanser stygt bare for å skjule at jeg faktisk danser stygt Jeg kan ikke danse jeg heller så det kan være at jeg også gjør noe som blir oppfattet som sexy, men det er ikke min intensjon. Det jeg synes er flaut er når kvinner og menn for den del gnikker seg inntil hverandre, venninner som skal stryke hendene over kroppen min mens de danser og generelt dansing som ser ut som folk puler på dansegulvet. Jeg skjønner ikke hvorfor alt skal seksualiseres. Utrolig kleint, men det å ha noen sexy dansemoves noen ganger er vel greit. Anonymkode: c6a51...8f3 1
Gjest KGKonto Skrevet 18. november 2018 #10 Skrevet 18. november 2018 De er jo der for å bli objektivisert og føle seg deilige. Og så skal de tiltrekke seg mannfolk og bli pult. Det er ikke noen annen grunn De viser frem det viktigste de har å tilby en mann, nemlig kroppen sin Slutt å klage
Skilpadden Skrevet 18. november 2018 #11 Skrevet 18. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg kan ikke danse jeg heller så det kan være at jeg også gjør noe som blir oppfattet som sexy, men det er ikke min intensjon. Det jeg synes er flaut er når kvinner og menn for den del gnikker seg inntil hverandre, venninner som skal stryke hendene over kroppen min mens de danser og generelt dansing som ser ut som folk puler på dansegulvet. Jeg skjønner ikke hvorfor alt skal seksualiseres. Utrolig kleint, men det å ha noen sexy dansemoves noen ganger er vel greit. Anonymkode: c6a51...8f3 Åh, kjenner dette så godt igjen! Hahaha, huff. Jeg synes aldri det er greit å danse sånn med menn, og det verste jeg vet om er menn som brått sniker seg opp og skal være helt tett inntil deg. Ellers hjelper det å ikke ha blikkontakt med noen andre enn venninner. Så er det disse venninnene da. Huff. Men jeg har ikke dratt ut på snart 2 år heller da. Angrer på det hver gang jeg gjør det så jeg tror det beste bare er å holde seg inne. 1
miss summers Skrevet 18. november 2018 #12 Skrevet 18. november 2018 😂😂😂 helt enig TS! Og de er sånn på sosiale medier også, poserer både sensuelt og sexy osv. Prøver i alle fall. Jeg danser fortsatt etter Vanilla Ice (the runner osv) og blir andpusten nok av det. Meg finner du aldri på en twerk i alle fall! Noen kvinner skal absolutt kline på hverandre og, for å tiltrekke menn 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #13 Skrevet 18. november 2018 7 minutter siden, KGKonto skrev: De er jo der for å bli objektivisert og føle seg deilige. Og så skal de tiltrekke seg mannfolk og bli pult. Det er ikke noen annen grunn De viser frem det viktigste de har å tilby en mann, nemlig kroppen sin Slutt å klage Incel? Anonymkode: 891ff...cc9 5
Gjest KGKonto Skrevet 18. november 2018 #14 Skrevet 18. november 2018 18 minutter siden, AnonymBruker said: Incel? Anonymkode: 891ff...cc9 Hva har det med det jeg skrev å gjøre? Damer som danser sexy på utesteder er der for å smøre egoet sitt. Kan du heller kommentere på det?
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #16 Skrevet 18. november 2018 Det er vel riktigere å si at NOEN kvinner danser sånn. Anonymkode: c2830...8f1 4
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #17 Skrevet 18. november 2018 1 time siden, Skilpadden skrev: Åh, kjenner dette så godt igjen! Hahaha, huff. Jeg synes aldri det er greit å danse sånn med menn, og det verste jeg vet om er menn som brått sniker seg opp og skal være helt tett inntil deg. Ellers hjelper det å ikke ha blikkontakt med noen andre enn venninner. Så er det disse venninnene da. Huff. Men jeg har ikke dratt ut på snart 2 år heller da. Angrer på det hver gang jeg gjør det så jeg tror det beste bare er å holde seg inne. Hehe, ja. Jeg var ute i går på et sånt sted og venninna mi storkoste seg, mens jeg synes det var ganske kleint Det er sånne ting som gjør at jeg ikke ønsker å dra ut alltid heller. Hvorfor kan man ikke bare danse og kose seg? Folk oppfører seg jo nesten som ville dyr noen ganger Anonymkode: c6a51...8f3
Ardwinna Skrevet 18. november 2018 #18 Skrevet 18. november 2018 Dagens bidrag til den pågående konkurransen på KG; "Hvordan finne på en mest mulig provokativ tråd"! Hvis man kun husker 90-tallet som techno og rave uten pinlig gnikking, så har man rimelig selektiv hukommelse. Folk (både kvinner og menn) har gnikket, jukket og gnudd på dansegulvet i flere tiår allerede. Bedre lykke neste gang, TS 4
Jolene Skrevet 18. november 2018 #19 Skrevet 18. november 2018 1 minutt siden, Ardwinna skrev: Dagens bidrag til den pågående konkurransen på KG; "Hvordan finne på en mest mulig provokativ tråd"! Hvis man kun husker 90-tallet som techno og rave uten pinlig gnikking, så har man rimelig selektiv hukommelse. Folk (både kvinner og menn) har gnikket, jukket og gnudd på dansegulvet i flere tiår allerede. Bedre lykke neste gang, TS Kunne ikke blitt mer enig med deg! 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #20 Skrevet 18. november 2018 Er vel mest yngre kvinner som danser slik. Bare se på MTV så skjønner man fort hvorfor. Kan jo ikke se en musikk video uten rompe dissing og dåse flashing. Anonymkode: 21b4f...06d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå