AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #1 Skrevet 18. november 2018 Vi skal ta med oss 3- og 5-åringen til København en helg før jul. Noen som har tips til hva vi kan finne på? Vi skal bo på hotell rett ved Tivoli, som selvsagt står på lista, men hva mer? Tips om småbarnsvennlige restauranter, attraksjoner og lekeplasser tas imot med stor takk! Anonymkode: 8f06a...1a7
Turfamilien Skrevet 19. november 2018 #2 Skrevet 19. november 2018 Vi var der en tur i sommer med guttungen som var 14 måneder, så vi var nok ikke på utkikk etter helt de samme stedene som deg. Men jeg må virkelig trekke frem ZOO (https://www.zoo.dk/)! Vi brukte en hel dag her, det var en utrolig flott dyrehage. Minsten gledet seg like mye som oss, og det er mer enn nok å se og finne på, også for større barn! (skal ta med de to eldste hit en gang også!) Er mye aktivitet der nå ifbm jul, også er det lett å komme seg dit med buss til og fra byen. Tror det er massevis av gøy å finne på for barna i København, vi elsket byen og gleder oss til neste gang. Ser også frem til alle gode tips og svar som kommer her, jeg følger herved tråden! Ha en herlig førjulstur til en fantastisk by! 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #3 Skrevet 19. november 2018 Ikke støtt opp om dyrehager, ts!!!! Anonymkode: 23c45...d42 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #4 Skrevet 19. november 2018 Er vel ikke nødt til å reise helt til København, bare for å finne på ett eller annet med noen så små barn... Anonymkode: 0ceb1...db5
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #5 Skrevet 20. november 2018 Søsteren min bor i København og har to barn på 1 og snart 5 år. Femåringens favoritter er Tivoli (spesielt alt som har med Rasmus Klump å gjøre), Zoo, Bakken og akvariet Den Blå Planet. Restauranten Grøften i Tivoli er småbarnsvennlig. Barna får utdelt tusjer og baksiden av barnemenyen er et strekbilde de kan fargelegge. De får også en caps med teksten "Mor og far sidder i Grøften". Maten er tradisjonell dansk husmannskost. Ellers er søsteren min glad i spisestedene Mad & Kaffe og Laundromat. Begge er visst barnevennlige og har flere filialer rundt i Køben. Anonymkode: 6177b...c41 3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #6 Skrevet 21. november 2018 Tusen takk for tips alle sammen, vi gleder oss til tur Anonymkode: 8f06a...1a7
Alltidpånett Skrevet 22. november 2018 #7 Skrevet 22. november 2018 Kom over denne lenken til lekeplasser i København, mens jeg søkte etter noe annet. Der er faktisk noen bemannet med pedagogisk personale Det er også aktiviteter rundt jul på flere! https://www.kk.dk/legeplads Jeg vil også anbefale å gå på La Glace-konditoriet, spennende og gode kaker og ekte kakao på sølvkanne - eller bare kjøpe noe godt å ta med hjem/på hotellet Har skrevet om historien bak på mitt eget reisenettsted. http://alltidreiseklar.no/spise-la-glace-konditori-kobenhavn/ 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #8 Skrevet 22. november 2018 På 19.11.2018 den 19.46, AnonymBruker skrev: Er vel ikke nødt til å reise helt til København, bare for å finne på ett eller annet med noen så små barn... Anonymkode: 0ceb1...db5 Nei, men kanskje de har lyst å reise til København, skal noe annet osv, og da samtidig ønsker tips til barna.... Tror neppe de reiser dit "bare" for å finne på noe med barna 🙄 Anonymkode: eb153...f1f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå