AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #1 Skrevet 18. november 2018 Når jeg skulle ha mensen sist var den flere dager for sen, jeg mistenkte at jeg var gravid. Jeg hadde mye sterke magesmerter både før og etter mensen kom, noe jeg ikke har normalt ved menstruasjon, og jeg blødde mer enn vanlig. Lurte derfor litt på om det kunne ha vært en spontanabort, men gjorde ikke noe mer med det. Det må jo ha vært en veldig tidlig abort isåfall. Rett etter mensen var ferdig (en uker siden) ble jeg forkjølet. Hoste og tett i nesten, litt feber. Ikke noe influensa. Men jeg er fullstendig utslått og har vært det i en uke, bare sover og er så dårlig. Var hos legen på fredag og tok blant annet prøve for infeksjon, CRP som var negativ. Jeg blir bare ikke bedre. Jeg leste om at man kan få infeksjon i livmoren etter en spontanabort og da føle seg syk. Noen som vet? kan det være årsaken til at jeg er så utslått? Ville en CRP slått ut på det? Grubler sånn på dette her i dag, og måtte bare spørre her inne.. Anonymkode: 47362...631
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #2 Skrevet 18. november 2018 Når CRP ikke slår ut så er det en virusinfeksjon du har. Så at du er syk har ikke noe med en ev. spontanabort å gjøre. Anonymkode: 2e6e9...f20 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #3 Skrevet 18. november 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når CRP ikke slår ut så er det en virusinfeksjon du har. Så at du er syk har ikke noe med en ev. spontanabort å gjøre. Anonymkode: 2e6e9...f20 Enig Anonymkode: 562f7...963
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #4 Skrevet 18. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Enig Anonymkode: 562f7...963 Ok, takk for svar. Det var greit å høre Anonymkode: 47362...631
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #5 Skrevet 18. november 2018 Du kan ha hatt en kjemisk ja Men at det skal føre til infeksjon tviler jeg på. DOg går det mye DRITT om dagem har hatt halsbetennelse i 2,5 uker nå selv som kun penicillin tok knekken på. Anonymkode: f940c...5b8
Cati Skrevet 18. november 2018 #6 Skrevet 18. november 2018 Tror nok ikke sykdommen etterpå har noe med evt abort å gjøre.. ved livmorbetennelse blir man gjerne veldig dårlig med høy feber og CRP. Det går heller ikke over av seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå