Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe til min mann, klær og slikt kjøper jeg ofte til han så føler det kanskje blir litt kjedelig? Hva kjøper dere til mannen deres? Vi skal til Polen til helga, tenkte jeg kunne prøve å finne noe der, men det er så vanskelig å gå rundt og ikke vite hva jeg skal se etter :) 

Anonymkode: 856ba...9db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anonymkode: 856ba...9db

Skrevet

Vurderer å kjøpe Fendi skjerf til kjæresten, koster ca 2000 kr :) Et kult sikkert man bruker ute på vinteren.

Anonymkode: 69b5b...726

Skrevet

Analsex og en banjo

Anonymkode: 7fe94...f45

Skrevet

En BMW 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vurderer å kjøpe Fendi skjerf til kjæresten, koster ca 2000 kr :) Et kult sikkert man bruker ute på vinteren.

Måtte Google det der.. hadde kvinnfolket kjøpt meg et skjerf til 2000 kr så hadde jeg fått henne til psykolog.

Anonymkode: d4cf6...3ba

• Liker 11
Skrevet

Motorsykkelhansker og en kalender fra en dyrevernsorganisasjon.

Anonymkode: 04a95...4ed

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Måtte Google det der.. hadde kvinnfolket kjøpt meg et skjerf til 2000 kr så hadde jeg fått henne til psykolog.

Hvorfor det? Det er jo en flott gave til en som vet å sette pris på det. Å kjøpe det til en som ikke bryr seg er selvfølgelig bare tull. 

Gjest Monsieur Beau
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bare lurer. Hva er tanken bak å betale 2000 kr for et skjerf? Hva er forskjellen på det og disse? Det er et seriøst spørsmål, og jeg er åpen for en fornuftig forklaring. 

Skrevet

Han skal få ny dyne til jul

Skrevet

Klokke,

Anonymkode: ec458...99e

Skrevet

Gamingstæsj til data. 
Mus, tastatur og headset.

Skrevet

Ett eller annet med Star wars tema. 

Skrevet

Samboeren min ønsker seg Gopro-kamera, så kan vel hende det blir det.

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke dette altså? :nigo:

Anonymkode: 08b5c...209

Skrevet
1 time siden, Monsieur Beau skrev:

Jeg bare lurer. Hva er tanken bak å betale 2000 kr for et skjerf? Hva er forskjellen på det og disse? Det er et seriøst spørsmål, og jeg er åpen for en fornuftig forklaring. 

Det er vel dette Fendi sjerfet han skal få. Det kan ikke sammenlignes med noe annet sjerf https://melkoghonning.no/dette-fendi-skjerfet-far-sosiale-medier-til-a-koke/ 😂

• Liker 2
Skrevet

Han får støyreduserende hodetelefoner fra meg i år :)

Anonymkode: 452dd...0a0

Skrevet
1 hour ago, Monsieur Beau said:

Noen menn er opptatt av status og liker at andre ser at de har mye penger. Disse mannfolka kler seg gjerne i dyre dresser og andre dyre plagg

Anonymkode: 3ace9...a15

Skrevet

Har han noen hobbyer/interesser? Kjæresten får  bl.a.turkikkert og en bok jeg vet han ønsker seg, i julegave i år. I fjor fikk han en Tile sporingsbrikke til nøklene sine, og et Lego Technics byggesett 🙂 

Skrevet

Jeg vurderer løpetest og løpesko fra Løplabbet. (Han får så ofte vondt i knær når han løper, så mistenker feile sko.) 

Litt utenfor sesongen, men vet han ønsker seg varmelampe til terrassen. Vi er slike som bruker å sitte ute året rundt, fordi det er koselig. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...