AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #1 Skrevet 18. november 2018 Hei! Jeg har 1 lån og det er på bilen. Ikke noe annet lån på hus eller hytte. Lånet på bilen er på rundt 160 tusen. Har en buffer på litt over 1 million. Burde jeg bare betale det med en gang eller dumt å bruke så mye på en gang? Anonymkode: 98213...b0b
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #2 Skrevet 18. november 2018 Hvis renten på billånet er høyere enn renten du oppnår på sparepengene dine, vil det lønne seg å betale ned lånet. Du har (mer enn) stor nok buffer, og jeg ser derfor ingen ulemper med å betale ned billånet. Anonymkode: 21b10...89f 6
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #3 Skrevet 18. november 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis renten på billånet er høyere enn renten du oppnår på sparepengene dine, vil det lønne seg å betale ned lånet. Du har (mer enn) stor nok buffer, og jeg ser derfor ingen ulemper med å betale ned billånet. Anonymkode: 21b10...89f Takk for svar! ts. Anonymkode: 98213...b0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå