Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2005 #1 Skrevet 28. mars 2005 Noen her som går på denne p-pillen? jeg har selv gått på denne i 4 år og er fornøyd. nå leste jeg en artikkel om at mange har fått blodpropp av Yasmin..? og at legene skriver ut resepter sjeldnere enn før. Kanskje jeg bør skifte p-pille? det står at du bør være på vakt om du har migrene..det har jeg:(
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2005 #2 Skrevet 28. mars 2005 Du bør være forsiktig med p-piller uansett type hvis du lider av migrene.
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2005 #3 Skrevet 28. mars 2005 Migrene og p-piller er en farlig kombinasjon link
miracle Skrevet 28. mars 2005 #4 Skrevet 28. mars 2005 oioi nå ble jeg redd.... brukt disse i bortimot 4 år jeg også, lagt p meg litt det er det eneste... men jeg har og migrene...
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2005 #5 Skrevet 28. mars 2005 det var jeg som startet denne tråden. Nå ble jeg ganske så engstelig.. har faktisk snakket med min fastlege og hun sier det ikke er noen fare å kombinere migrene-medisiner (Relpax) og Yasmin p-piller..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå