Gå til innhold

Klær til 11-åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor handler dere klær? Bryr de seg om merker? Isåfall; hvilke merker er populært?

Anonymkode: 2a38d...918

Skrevet

Min er 13. Hun liker, levis, addidas, ellesse, kappa, gant, ralph lauren, hollister, a&f etc. Hun har svea jakke. Heldigvis vil hun ha klær fra hm også.

Anonymkode: 21efc...e62

Skrevet

Vi handler på nettbutikken «kidsbrandstore» når hun vil ha merkeklær. 

Anonymkode: 21efc...e62

Skrevet

Min 11 år gamle gutt er begynt å bli opptatt av hva han har på seg. Jeg kjøper gjerne jeans, undertøy og t-skjorter på HM, ellers ønsker han seg "kule" hettegensere men ikke et spesifikt merke (han har fra Nike, Zara, Hummel, Adidas og Gant som jeg kommer på i farten).

Han liker godt Nike-klær selv, har noen joggebukser, hettegenser og jakker derfra. Gant genseren kjøpte vi på outlet, hadde nok ikke kjøpt den til full pris til han 😊

Anonymkode: e4800...505

Skrevet

Har en gutt på 11 år, vi handler nesten alt på Zalando. Hans favoritt merke er Abercrombie and fitch, er nok fordi klærne er så myke, han nekter å bruke jeans. Bare joggebukser. Har og noe levis. Jeg passer på å få klærne på salg.

I stad handlet jeg vintertøy til neste år på Zalando, fikk halv pris på 2 jakker og vinterbukse. 

Anonymkode: 882e4...a22

Skrevet

Har ei på 13, hun begynte å bry seg om merkeklær for ca et år siden, men hun handler gjerne på H&M også.

Det går i Adidas, Abercrombie & Fitch, Elesse, Hollister, Superdry, Kappa, Champion, Nike og Tommy Hilfiger på de "merke"klærne hun har... 

Skrevet

Har en 11 åring. Han har ingen merkeklær og det hadde ikke vært aktuelt heller. Vi handler klærne på hm, cubus ol. Han er blitt mer opptatt av hvordan klærne ser ut og hva andre har på seg. Så det går mye i hettegensere og litt baggy bukser. 

Anonymkode: 5e20f...b0f

• Liker 1
Skrevet

Jenta mi ble rågira da hun oppdaget butikken wow. Hun er snart 11. Bryr seg ikke om merkeklær enda, men så snart førstemann i gjengen gjør det følger hun nok (dessverre) på. 

Anonymkode: e7740...3df

• Liker 1
Skrevet

Min 12-åring bryr seg ikke noe om merkeklær. Jeg kjøper klær litt her og der. De siste klærne jeg kjøpte til henne var Superdry joggebukser (de er tykke og sitter veldig pent!), en genser fra Gamestop og t-skjorte fra Finn. Så stor variasjon i grunn. 

Anonymkode: b201e...eb4

Skrevet

Jenta mi på 12 år bryr seg ikke om merker. Hun liker godt klær på Wow, H&M, Cubus ol. 

Skrevet

Kjøper det meste på boozt og kids Brand store

levis

polo

gant

Anonymkode: a6ae1...a24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...