Gå til innhold

Hva er den verste bilen du har vært borti? Og hvorfor?

Cherie

Anbefalte innlegg

Siden vi har en tråd der vi mer eller mindre hyller våre biler...burde vi vel også ha en der vi disser biler. Handler jo også om å være bevisst forbruker. Jeg mener man må jo også vite hva man IKKE bør ha.

Min verste bilopplevelse var vår scorpio varebil fra 95 eller 96. Det var alltid noe galt med den (bortsett fra den gangen vi prøvekjørte den) + bilen hadde en MEGET mindre intelligent antispinn. Den dag i dag får vi brekninger bare vi hører ordet ford...nesten da...

Men seriøst. Det var alltid noe feil med den. Den gikk blant annet rykkete...en feil som 5 verksteder ikl ford-merkeverksted ikke klarte å finne grunnen til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ford Sierra!

Den helt nye bilen fikk 2 nye feil for hver feil som ble fikset på verksted. Den var elendig på vinterføre (og det var ikke pga dekkene). Det skranglet og ristet, dekorlistene fallt av og bilen var bare til trøbbel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms Chanandler Bong

Peugeot 607. Fryktelig, fryktelig vonde seter, dårlig plass. En gang hadde bremsene frosset selv om bilen stod inne i garasjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiat Panda. Rett og slett fordi den var en blikkboks m hjul...

Hadde en Fiat Tempra som stort sett hadde elektriske feil hele tiden.. Men den var god å kjøre når det gikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En Toyota Corolla DX, 1983 modell, den sto mer enn den gikk, og jeg sto på huet nedi motoren på den mer enn jeg kjørte den.

Forbanna drittbil !! Driftsikker ?? HAHAHA !!!

Aldri mer Toyota for min del !!!

Hilsen Pludre, som kjører Opel :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En 83 modell Mercedes varebil. Stygg rustholk! Drivstoffnåla stod på samme plasse hele tiden, den var ekstremt tung på rattet, veldig treig og håndbrekket virket ikke.

Kjørte den på jobb i noen dager, det var trim det. Måtte hale og dra i rattet hver gang jeg skulle svinge. Møkkabil :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Vi hadde en Lada for leeenge siden, og vi kjente snart alle som jobbet i Falken.. Den var elendig :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En Toyota Corolla DX, 1983 modell, den sto mer enn den gikk, og jeg sto på huet nedi motoren på den mer enn jeg kjørte den.

Forbanna drittbil !! Driftsikker ?? HAHAHA !!!

Aldri mer Toyota for min del !!!

Hilsen Pludre, som kjører Opel :wink:

pga en bil fra 1983????!!!!! Jøss..... Med tanke på at de nå har vært det mest driftssikre merket siste ti årene.....

Kanskje se at verden er dynamisk? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Jeg kjørte Suzuki Jimny i hjemmesykepleien. Det var den værste bilen jeg har kjørt. Hopper og spretter bort over veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en Ford KA som leiebil engang, da Golfen jeg hadde bestilt var istykker. Grusom bil! Trangt, ekkelt gir .... i det hele tatt: En skrekkopplevelse. En bekjent av meg hadde samme bilen, og det var så mye tull med motor, elektronikk osv. at den ble bytta ut meget raskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane

Mammas gamle Talbot. Den sviktet meg i de verste situasjoner, og gjør at jeg fremdeles er veldig rask på kløtsjen.

Liker heller ikke Opel. Plastbiler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Mine verste kjøreopplevelser når det gjelder bil er en liten tur med en Toyota MR2 som var veldig pop for noen år siden. Makan til drittbil og ubehagelig å kjøre. Og så har jeg kjørt en liten tur med en liten KIA en gang - ikke å anbefale det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...