Pen Skrevet 18. november 2018 #1 Skrevet 18. november 2018 Hei.Av og til når eg får orgasme og spruter på henne,har eg lyst å smake på sæden .Er det farleg å smake på sæden ?
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #2 Skrevet 18. november 2018 Trollsperm vil formere seg i munnen din, og trolle på tungen din. Anonymkode: f8f13...26b 7
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #3 Skrevet 18. november 2018 13 minutter siden, Pen skrev: Hei.Av og til når eg får orgasme og spruter på henne,har eg lyst å smake på sæden .Er det farleg å smake på sæden ? Nei, det er ikke farlig, det er utrolig deilig. Jeg er myk å suger meg selv og får orgasme i egen munn. Deilig å kjenne spruten og får så heftig orgasme opplevelse.😊😉 Anonymkode: cca60...af8 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #4 Skrevet 18. november 2018 Ja, det er derfor alle kvinner som suger blir så syke. Anonymkode: d4423...2cd 2
Gjest fitteslikker Skrevet 23. november 2018 #5 Skrevet 23. november 2018 På 18.11.2018 den 11.15, Pen skrev: Hei.Av og til når eg får orgasme og spruter på henne,har eg lyst å smake på sæden .Er det farleg å smake på sæden ? Spørsmål: Når jenta di suger deg og for seden din i munnen, blir hun syk da? Svar: Nei selvsagt blir hun ikke det. Er man normalt frisk, er sed (og kvinnelige kjønnsafter) absolutt ikke farlig. Tips: prøv på der selv. Neste gang du onanerer, kom i hånden din og stikk tungespissen borti. Synes du det er greit, slikk det opp! Ga det mersmak, er det jo bare å si til henne at dette er noe du har lyst til. Når du kommer sprut litt oppover brystene hennes. La det sive nedover til det begynner å nå vorten hennes og begynn å sirkelslikke den. Ettervert som seden treffer brystvorten bruker du den som glidermiddel, for til slutt å slikke det hele rent. Dere vil garantert nyte det begge to!
BMW 5-serie 535D Skrevet 23. november 2018 #6 Skrevet 23. november 2018 Ja, du dør innen få sekunder...
LeneXCII Skrevet 23. november 2018 #7 Skrevet 23. november 2018 På 18.11.2018 den 11.15, Pen skrev: Hei.Av og til når eg får orgasme og spruter på henne,har eg lyst å smake på sæden .Er det farleg å smake på sæden ? Tuller du? Svelging av sæd er et ikke ukjent fenomen. Ingen tar helsemessig skade av det
Hr. Aktiv Skrevet 23. november 2018 #8 Skrevet 23. november 2018 6 minutter siden, LeneXCII skrev: Tuller du? Svelging av sæd er et ikke ukjent fenomen. Ingen tar helsemessig skade av det Jo da du dør av det til slutt. Noen ganger kan det ta over 60 år å andre ganger litt kortere. 3
Pen Skrevet 1. desember 2018 Forfatter #9 Skrevet 1. desember 2018 På 23.11.2018 den 21.22, fitteslikker skrev: Spørsmål: Når jenta di suger deg og for seden din i munnen, blir hun syk da? Svar: Nei selvsagt blir hun ikke det. Er man normalt frisk, er sed (og kvinnelige kjønnsafter) absolutt ikke farlig. Tips: prøv på der selv. Neste gang du onanerer, kom i hånden din og stikk tungespissen borti. Synes du det er greit, slikk det opp! Ga det mersmak, er det jo bare å si til henne at dette er noe du har lyst til. Når du kommer sprut litt oppover brystene hennes. La det sive nedover til det begynner å nå vorten hennes og begynn å sirkelslikke den. Ettervert som seden treffer brystvorten bruker du den som glidermiddel, for til slutt å slikke det hele rent. Dere vil garantert nyte det begge to! Det skal eg
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #10 Skrevet 2. desember 2018 Sprut på bystet hennes og slikk og sug på brystene hennes, det er jo kjempe digg. Om hun suger deg helt ut, så kan du jo si at du vil hun skal kysse deg eller gi deg sæden i munnen. Kommer du inni henne så kan du vel slikke henne etterpå. Anonymkode: 8fff5...0c3 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #11 Skrevet 2. desember 2018 Det er ikke farlig, men du kan bli syk av det. Sæd er for kvinner. Menn har ikke enzymet som skal til for å fordøye sæd. Anonymkode: a18a7...cf9
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #12 Skrevet 2. desember 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke farlig, men du kan bli syk av det. Sæd er for kvinner. Menn har ikke enzymet som skal til for å fordøye sæd. Anonymkode: a18a7...cf9 Tull. Toleranse messig, så tåler en selv bedre sin egen enn andre generelt ville gjort. Det er ingen forskjell på fordøying av sæd mann og kvinne. Generelt sett er menn virkelig noen pyser på akkurat det punktet. Anonymkode: 8fff5...0c3 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #13 Skrevet 2. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tull. Toleranse messig, så tåler en selv bedre sin egen enn andre generelt ville gjort. Det er ingen forskjell på fordøying av sæd mann og kvinne. Generelt sett er menn virkelig noen pyser på akkurat det punktet. Anonymkode: 8fff5...0c3 Jeg slikker alltid dama etter jeg har spruta inni henne, så er ikke mye redd for litt sæd. Dessuten er det mye mere praktigst at jeg slikker henne ren, sånn at hun slipper å ligge med papir i trusa.:) Anonymkode: b31d1...ac7 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #14 Skrevet 2. desember 2018 7 hours ago, AnonymBruker said: Det er ikke farlig, men du kan bli syk av det. Sæd er for kvinner. Menn har ikke enzymet som skal til for å fordøye sæd. Anonymkode: a18a7...cf9 Anonymkode: d4423...2cd
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #15 Skrevet 5. desember 2018 Sæd er bare ekkelt (for mange), men ikke farlig for noen som helst. Kvinner og menn har de samme enzymene. Anonymkode: bafce...cd4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #16 Skrevet 5. desember 2018 Nei det er ikke farlig og mange menn tenner på sin egen sæd og elsker å smake som dame syns jeg det er utrolig sexy at han kliner skikkelig med meg som takk etter at han har kommet i munnen min eller slikker sæden vekk fra magen/puppene mine Anonymkode: 380b3...d6f 1
AnaVanBieverhuizen Skrevet 5. desember 2018 #17 Skrevet 5. desember 2018 På 18.11.2018 den 11.15, Pen skrev: Hei.Av og til når eg får orgasme og spruter på henne,har eg lyst å smake på sæden .Er det farleg å smake på sæden ? Er virkelig bekymringsfullt at folk med så svekkede sjelsevner har sex. Håper de har fått opplæring i prevensjon av vernepleiere og støtteapparat.
Gjest Alterego666 Skrevet 5. desember 2018 #18 Skrevet 5. desember 2018 På 2.12.2018 den 10.37, AnonymBruker skrev: Det er ikke farlig, men du kan bli syk av det. Sæd er for kvinner. Menn har ikke enzymet som skal til for å fordøye sæd. Anonymkode: a18a7...cf9 😂😂😂😂😂
Gjest Mysticgirl Skrevet 5. desember 2018 #19 Skrevet 5. desember 2018 På 23.11.2018 den 23.09, Hr. Aktiv skrev: Jo da du dør av det til slutt. Noen ganger kan det ta over 60 år å andre ganger litt kortere. 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå