AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #1 Skrevet 18. november 2018 Jeg er plaget med såkallt «Flushing» på hals og bryst. Kommer stort sett i sosiale sammenhenger , eller i jobbsammenheng/møter av å til. Er en utadvendt person. Så det hemmer meg veldig både mtp videre utdanning og planer for jobb. Har rosacea hud. Men rosacea huden er i sjakk så går ikke på noe antibiotika beha for den nå. Er det noen der ute som har fått hjelp for noe sånt? Anonymkode: e7852...5cb
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #2 Skrevet 18. november 2018 Kommer det i sammenheng med stress eller spesifikke tankemønstre? Klør eller prikker det? Blir det etterfulgt av kaldsvette? Selv om du beskriver deg selv som utadvendt, kan det høres ut som om dette kommer som resultat av en økning av stressrelaterte hormoner som adrenalin og kortisol. Anonymkode: bc9e9...b64
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #3 Skrevet 18. november 2018 Ja det kommer nok mest i sammenhenger med stress, og hvis jeg tenker for mye på det så kommer det hvertfall. Tar zyrtec men hjelper lite Anonymkode: e7852...5cb
Gjest Raptuza Skrevet 19. november 2018 #4 Skrevet 19. november 2018 Kanskje du kan smøre halsområdet med en antiredness ansiktskrem? De har det på apotek i ulike merker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå