MorTil2 Skrevet 18. november 2018 #1 Skrevet 18. november 2018 Skal benytte Black friday tilbudene og kjøpe nytt kombiskap. Litt usikker på om jeg skal gå for stålfarget denne gangen. Noen med gode eller dårlige erfaringer ? Er stål vanskeligere å holde rent ?
stan Skrevet 18. november 2018 #2 Skrevet 18. november 2018 Stål er ikke vanskelig å holde rent, det er umulig å holde rent. 3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #3 Skrevet 18. november 2018 1 minutt siden, stan said: Stål er ikke vanskelig å holde rent, det er umulig å holde rent. Det er ikke umulig å holde rent, men det er svært vanskelig å holde pent. Anonymkode: 725d7...861
stan Skrevet 18. november 2018 #4 Skrevet 18. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er ikke umulig å holde rent, men det er svært vanskelig å holde pent. Anonymkode: 725d7...861 Gjerne det. Du bruker lang tid på å få det bra. Så gjør du noe så dumt som å åpne kjøleskapet. Plutselig er det masse flekker og skjolder. Mens på et som er hvitt holder det med å dra over med en klut, så er det bra en uke. Noen liker jo å vaske, da er stål perfekt. 1
MorTil2 Skrevet 18. november 2018 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2018 10 minutter siden, stan skrev: Stål er ikke vanskelig å holde rent, det er umulig å holde rent. Takk for ærlig svar. Da går jeg for hvitt
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #6 Skrevet 18. november 2018 7 timer siden, MorTil2 skrev: Skal benytte Black friday tilbudene og kjøpe nytt kombiskap. Litt usikker på om jeg skal gå for stålfarget denne gangen. Noen med gode eller dårlige erfaringer ? Er stål vanskeligere å holde rent ? Stål er pent å se på, men noe dritt å holde rent. Fingermerker synes ved den minste berøring. Hva du skal velge, avhenger etter mitt syn, av hva du ellers har på kjøkkenet. Anonymkode: 82e54...97c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå