Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2005 #1 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg er plaget med uregelmessig mens etter å ha gått på p-spröyte i flere år. Nå har jeg sluttet, og mensen har "skjerpet" seg litt, men ikke helt . Nå lurer jeg på om det finnes en sammenheng mellom alkohol og uregelmessig mens, jeg mener å ha lagt merke til at i perioder hvor jeg drikker mer eller oftere alkohol (ferier, höytider osv) så får jeg lettere blödninger, kan dette stemme?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 28. mars 2005 #2 Del Skrevet 28. mars 2005 Det er visstnok en kjennsgjerning at man blør mindre om man tar seg en skikkelig fest / drikker alkohol. Har vel kanskje noe med at alkoholen binder væske i kroppen eller noe? Vet ikke jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zebb Skrevet 30. mars 2005 #3 Del Skrevet 30. mars 2005 Alkoholen tynner ut blodet, d er derfor det virker som om du blør mer i perioder der du drikker alkohol. Mvh. Zebb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2005 #4 Del Skrevet 30. mars 2005 Hvis du drikker ofte kan det føre til uregelmessig mens, visstnok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2005 #5 Del Skrevet 4. april 2005 Takk for svar! Men dette er jo litt motstridende, om jeg tar meg en skikkelig fest skal jeg blö mindre, men samtidig tynner alkoholen ut blodet så det kan virke som jeg blör mer :o ?? Skjönner ikke helt dette jeg.... Nå hörer det jo også til saken at det ikke kommer hverken mer eller mindre blod når jeg först blör, det er mer at jeg får en ekstra blödning. Ta denne helgen for eksempel, jeg hadde mens som vanlig til og med forrige mandag. Så var vi på en storbyweekend denne helgen hvilket medförte öl/vin til maten ons-lör. På lördag morgen begynnte jeg å blö, men idag, mandag er det slutt, eftersom jeg ikke drakk noe igår...hva er dette?? Dette er ganske frustrerende fordi det blir jo et problem hver gang vi skal feire noe spesiellt, reise på ferie el. liknende, og det er jo da man har tid og lyst . Jeg er veldig takknemlig hvis flere har synspunkter/erfaringer om dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå