Gå til innhold

trenger tips til julegave til gutt 7 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min på 7 år har fått en ny venn som han leker en del med, å nå ønsker han å gi en liten julegave til kameraten som også er 7 år. Noen til tips til hva jeg kan kjøpe? Tenker maks 200 kr.

Anonymkode: 19d01...e8c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nerfpistol? Sønnen din kjenner nok kameraten sin, så gå på leikebutikken og la han hjelpe deg å velge :)

Anonymkode: 04fa8...645

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nerfpistol? Sønnen din kjenner nok kameraten sin, så gå på leikebutikken og la han hjelpe deg å velge :)

Anonymkode: 04fa8...645

Da får jeg nok moren hans på nakken hehe :P Tror virkelig ikke moren vil at han skal ha sånne leker,men takk for tips :) 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da får jeg nok moren hans på nakken hehe :P Tror virkelig ikke moren vil at han skal ha sånne leker,men takk for tips :) 

Normen er da at barn får leke med Nerf pistoler, hvis ikke så faller de jo utenfor en del ting...

Anonymkode: 8bf14...aa2

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Normen er da at barn får leke med Nerf pistoler, hvis ikke så faller de jo utenfor en del ting...

Anonymkode: 8bf14...aa2

Ja min sønn synes det er veldig gøy :) Men har en mistanke om at denne moren ikke ønsker at han skal leke med sånt.

Skrevet

Tenkte å foreslå kinetisk sand, men om du er redd for å få moren hans på nakken, så er det kanskje et dårlig forslag :fnise:

Gavekort på kino er jo veldig poppis blant barn, da!

Skrevet

Min gutt på 7 ønsker seg bl.a. lavalampe, slim, treasure x og roblox figurer. Noe av dette bør være mulig å få til under 200,- tror jeg. 😛

Anonymkode: 3b513...416

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...