Miss Marple Skrevet 28. mars 2005 #1 Skrevet 28. mars 2005 Har akkurat lest denne boken. Er det andre her inne som har lest den? Jeg synes det var en vakker bok, liker måten den er skrevet på, men blir jo litt nyskgjerrig i forhold til forordet og etterordet. Noen andre som har lest den?
Grooo Skrevet 29. mars 2005 #4 Skrevet 29. mars 2005 Har ikke lest den, men den står på "to do-listen" den også...
Gjest Betty Boop Skrevet 29. mars 2005 #5 Skrevet 29. mars 2005 Jeg leste den for ca. et år siden, og synes også den var veldig interessant (men litt "pompøs"). Er også veldig nysgjerrig på for- og etterordet - hva er sant og hva er ikke?
Miss Marple Skrevet 29. mars 2005 Forfatter #6 Skrevet 29. mars 2005 Jeg er enig, litt pompøs, men dog et vakre skildringer av hverdagslige ting. (jeg er en skapromantiker...) Vurdere å sjekke nettet for om det faktisk er en bok som heter The lost story...Men det er liksom litt nedtur. Og om det faktisk er noen andre som har skrevet boken, hvorfor står da J. Kjærstad som forfatter av boken?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå