AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #1 Del Skrevet 17. november 2018 Søkte om politiattest pga jobb i skole. På politiet sine sider står det at svar ble sendt 02.11. Det sto at man kunne få det tilsendt digitalt, så jeg registrerte meg på digipost.no. Men det har ikke kommet noe svar fra politiet der. Jeg har heller ikke mottatt noe per brevpost. Hvor kan dette svaret ha havnet?? Anonymkode: 0b3e4...d87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #2 Del Skrevet 17. november 2018 Altså jeg registrerte meg på Digipost den dagen jeg søkte. Anonymkode: 0b3e4...d87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheGirlWhoWaited Skrevet 17. november 2018 #3 Del Skrevet 17. november 2018 Just now, AnonymBruker said: Søkte om politiattest pga jobb i skole. På politiet sine sider står det at svar ble sendt 02.11. Det sto at man kunne få det tilsendt digitalt, så jeg registrerte meg på digipost.no. Men det har ikke kommet noe svar fra politiet der. Jeg har heller ikke mottatt noe per brevpost. Hvor kan dette svaret ha havnet?? Anonymkode: 0b3e4...d87 Den er vel sendt til den som skal ha politiattesten, tenker jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #4 Del Skrevet 17. november 2018 1 minutt siden, TheGirlWhoWaited skrev: Den er vel sendt til den som skal ha politiattesten, tenker jeg. Nei, det er en selv som står for levering av politiattest. Ta kontakt med politiet, eller evt. søke om en ny. Anonymkode: 6ae4e...78f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #5 Del Skrevet 17. november 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er en selv som står for levering av politiattest. Ta kontakt med politiet, eller evt. søke om en ny. Anonymkode: 6ae4e...78f Sikker? Da jeg søkte om politiattest i forbindelse med bakgrunnssjekk hos Luftfartstilsynet (for å få ID-kort på Gardermoen) ble den sendt direkte dit. Anonymkode: f7b98...650 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #6 Del Skrevet 17. november 2018 Fikk min på digipost, men det tar noen uker! Anonymkode: 0ce6f...c3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #7 Del Skrevet 17. november 2018 10 minutter siden, AnonymBruker said: Sikker? Da jeg søkte om politiattest i forbindelse med bakgrunnssjekk hos Luftfartstilsynet (for å få ID-kort på Gardermoen) ble den sendt direkte dit. Anonymkode: f7b98...650 Dette er 3. gangen jeg søker attest for arbeid i skolen. Dette var før elektroniske mailbokser eksisterte da, men da fikk jeg de per brevpost og måtte levere til studiestedet/skolen selv. Så jeg regner med det er det samme nå og. Får kontakte politiet til uken hvis jeg ikke finner ut av det. TS Anonymkode: 0b3e4...d87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #8 Del Skrevet 17. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er 3. gangen jeg søker attest for arbeid i skolen. Dette var før elektroniske mailbokser eksisterte da, men da fikk jeg de per brevpost og måtte levere til studiestedet/skolen selv. Så jeg regner med det er det samme nå og. Får kontakte politiet til uken hvis jeg ikke finner ut av det. TS Anonymkode: 0b3e4...d87 Det ble gjort tidligere, men sist jeg fikk politiattest så ble den sendt direkte til den som skulle ha den. Anonymkode: 4cb70...c05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #9 Del Skrevet 18. november 2018 16 hours ago, AnonymBruker said: Fikk min på digipost, men det tar noen uker! … om man ikke har DigiPost så får man e-poster hvor de oppfordrer en til å opprette konto hos DigPost. Det står og følgende i eposten: Quote Vi vil jevnlig forsøke å sende svaret til deg digitalt i en ukes tid før vi sender svaret med Posten. Så jeg fikk «snail mail» Anonymkode: 6a40c...d49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #10 Del Skrevet 19. november 2018 Sendes til adr. i freg Anonymkode: 4d677...d76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #11 Del Skrevet 19. november 2018 Sist jeg søkte om politiattest fikk jeg den digitalt (på Digipost). Anonymkode: eeae8...f69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 19. november 2018 #12 Del Skrevet 19. november 2018 Jeg fikk min tilsendt til den adressen jeg har oppgitt til politiet at jeg bor på. Men egentlig skal den vel sendes til den folkeregistrerte adressen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå