Gå til innhold

Jeg synes likestilling er idiotisk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en ung jente og jeg synes likestilling er idiotisk! For meg er det åpenbart at samfunnet trenger struktur og regler - slik det er nå fungerer ikke! Folk knuller som kaniner, barn vokser opp i ustabile hjem og med skilsmisser. Jeg vil mye heller passe på barna og være en god kone i et fungerende samfunn enn den kjønnsnøytrale dritten her. Jeg hadde ikke hatt noe som helst i mot å stole på at foreldrene mine valgte en bra mann til meg og være en bra kone og mor mens han forsørger oss og passer på oss. Jeg kommer jo ikke til å gjøre det, når jeg er vokst opp på en helt annen måte. Men denne greia med å være selvstendig og løs gjør oss ikke lykkeligere. Skjønner dere ikke at menn holdt oss under kontroll for å være under kontroll selv? Nå går alt til helvete. Vi kvinner ødelegger jo alt som var fungerende. Alle venner seg til å knulle rundt fra ung alder og ingen holder sine egne lyster under kontroll. Likestilling var visst starten på slutten. Det er en grunn til at vi har strømgjerde på hester og bånd på hunder også. Man kan ikke la alt løpe fritt. Man må ha en overordnet leder. 

Anonymkode: 6671b...6d4

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har lov å ha en mening. Gratulerer med dagen. 

• Liker 26
Skrevet
Akkurat nå, Måbarefåsiat... skrev:

Du har lov å ha en mening. Gratulerer med dagen. 

Jeg har lov og er oppdratt til det. Men jeg kunne gjerne byttet bort en stemme mot et velfungerende samfunn. Hadde ikke trengt å si et eneste ord resten av livet

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skal si du har lave tanker om deg selv når du trenger noen til å sjefe over deg i voksen alder. Du vet, vi er ikke like uselvstendige alle sammen. Noen liker faktisk frihet og noen liker faktisk å stå på egne bein. Og det er dette likestilling handler om, å ikke kneble mennesker som vil opp og frem her i livet.

Om ditt ønske for livet er å være låst til kjøkkenbenken og være fødemaskin så er det nok mer enn nok menn i verden du kan gifte deg med. 

Anonymkode: 88e71...776

Snakker ikke bare om meg som person. Snakker om et fucka samfunn. Men selvsagt vil feministene overbevise seg selv om at dette er lykken

• Liker 7
Skrevet

Jeg har lov og er oppdratt til det. Men jeg kunne gjerne byttet bort en stemme mot et velfungerende samfunn. Hadde ikke trengt å si et eneste ord resten av livet

Hva er det som ikke fungerer synes du? 

• Liker 4
Skrevet

Grow up.

Anonymkode: db00b...d24

• Liker 15
Skrevet

Da er det bare å flytte til Dubai for eksempel å finne deg en mann der, så skal du se at du får det så fint så ;)

• Liker 32
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Snakker ikke bare om meg som person. Snakker om et fucka samfunn. Men selvsagt vil feministene overbevise seg selv om at dette er lykken

Så fordi du har bestemt deg for at lykken i livet er å bli kneblet av en mann og ikke ha noe å si, så tror du at andre vil være lykkelig av det samme? Det er litt som at fordi jeg liker å f.eks hoppe i fallskjerm så skal jeg tvinge alle andre i verden til å gjøre akkurat det samme fordi jeg tror alle er som meg? 

• Liker 34
Skrevet

Oj, det var vel litt å ta i. Jeg tror ikke jeg ville lagt foreldrene mine velge ektefelle til meg, men jeg er mer for de tradisjonelle kjønnsrollene selv. Samtidig tenker jeg at folk burde kunne velge helt selv, enten det er å være tradisjonell eller moderne, og at begge deler skal være like greit :) Idag blir man sett ned på om man er tradisjonell, gammeldags eller religiøs. Idag må man nesten være homofil skilt kvinne gjemt i en metroseksuell mannskropp med 4 unger med forskjellige fedre. 

Anonymkode: 5d6af...a40

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er det bare å flytte til Dubai for eksempel å finne deg en mann der, så skal du se at du får det så fint så ;)

Ønsker faktisk ikke å dra fra familie og venner nå, nei :) 

Skrevet

Bibelbeltet har masse av det du beskriver så bare å finne en mann derfra det er i alle fall ikke umulig. "Jeg kommer jo ikke til å gjøre det, jeg er vokst opp på en annen måte" er ingen unnskyldning. Har du de samme verdiene så krever det absolutt ingenting av deg. 

Anonymkode: 0f6d2...458

• Liker 16
Skrevet

Du kommer til å få en herlig opplevelse den dagen du entrer BDSM-verden og finner ditt første 24/7-forhold.

• Liker 8
Skrevet

Det er vesentlig meir enn likestiling du har problem med

Anonymkode: 82cc0...1d6

• Liker 22
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hold kjeft, kvinner skal tie i forsamlinger. La din mann eller far snakke for deg, du som kvinne kan ikke noe om samfunn uansett, hjernen din er for liten til å forstå det.

Sånn, fikk du en liten smak av lykke nå?

• Liker 48
Skrevet

Du om det!

Anonymkode: 3744c...ee1

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ønsker faktisk ikke å dra fra familie og venner nå, nei :)

Så da er det tydeligvis ikke det som vil gjøre deg lykkelig da. For guess what, i de kulturene du ser sånn opp til ville du ikke hatt det valget. Du ville vært gifta bort og voldtatt som 14-åring av en mye eldre, ekkel mann. Så du liker tydeligvis feminisme siden du heller vil bestemme selv og ikke vil flytte fra familie og venner. 

• Liker 16
Skrevet
1 minutt siden, Katten.2.0 skrev:

Du kommer til å få en herlig opplevelse den dagen du entrer BDSM-verden og finner ditt første 24/7-forhold.

Før ventet man til man var gift før man hadde sex.

Skrevet
1 minutt siden, Cuntzilla skrev:

Hold kjeft, kvinner skal tie i forsamlinger. La din mann eller far snakke for deg, du som kvinne kan ikke noe om samfunn uansett, hjernen din er for liten til å forstå det.

Sånn, fikk du en liten smak av lykke nå?

Du forstår jo ikke hovedpoenget. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...