Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva prisen er for å leie underskjørt er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg betalte 500 for tilpassing av kjole og leie av underskjørt tilsammen..

Skrevet

det var da ikke galen pris.. :wink:

Skrevet

jeg fikk oppgitt pris på 700 for å leie underskjørt. og 1000 for å få tilpasset kjolen ekstra

Skrevet

der jeg var kostet det 300,-å leie underskjørt og 600,- å kjøpe. Siden jeg skal selge kjolen min, valgte jeg å kjøpe underskjørtet også. Fikk det for 300,- for det hadde gått litt opp i sømmen etter noen modeller som brukte det på brudeshow :)

Skrevet

Jeg betaler 150 kroner for leie av underskjørt åsså dampstryker de kjolen gratis for meg :) Jobber litt med hun som jobber der, som er datteren til hun som driver stedet, så jeg har nok fått en god deal :)

Skrevet

Jeg hadde nok sydd selv, jeg... ;)

Skrevet

Jeg skal leie hos Kristins i Lillestrøm. Koster 500kr å leie, å kjøpe kostet 1000. Har jo ikke bruk for det senere, så syntes det var litt dyrt å betale 1000kr.

Skrevet

Jeg leide hos Solgunn i lillestrøm, betalte 250,-

Gjest Aricept..
Skrevet

Jeg har kjøpt kjole, og får med leie av underskjørt og tilpasning gratis. (Selvom det sikkert er bakt inn i de 4500,- jeg betaler for kjolen...)

Skrevet

Jeg skal låne fra brudesalongen jeg kjøper kjolen i. De snakket om at jeg gjerne måtte betale ett lite depositum. :-)

Skrevet

jeg har nå snakket med brudesalongen, og de skulle ha 1500 kr for tilpassing av kjolen(søm), leie av underskjørt, og klargjøring og dampstryking. det er pakkepris

Skrevet

Jeg betalte 8900 for kjolen og underskjørt.

Da fikk jeg timen og tilpassing gratis.

Underskjørtet kostet 700.

Skrevet

Jeg har tenkt å kjøpe underskjørtet...det kan jo brukes under andre kjoler, kan det ikke? :roll:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg ønsket å kjøpe mitt underskjørt, og betalte 1000 kroner for det hos Kristins, i stedet for å leie det til 500. For jo, det kan fint brukes under andre kjoler, og jeg har flere selskapskjoler det gjør seg godt under.

Gjest Betty Boop
Skrevet

Jeg kjøpte i dag for 600. Da la de det opp for meg gratis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...