Lotty1978 Skrevet 17. november 2018 #1 Skrevet 17. november 2018 Hva skal du gi mannen din (kona/kjæresten/samboeren) i julegave? Hvor mye penger bruker du på denne gaven? Hva ønsker du deg selv? Jeg går for overraskelsesmiddag på The Fat Duck 😁 Tror han blir veldig glad- vi var der en gang for 4 år siden og det er en av topp 3 restauranter jeg har vært på. Ender vel ca på 15.000 (Mat/Vin/Bra hotell/Fly). Selv har jeg ingen ønskeliste- men håper på en opplevelse. Har alt jeg trenger materielt, så synes hyggelige opplevelser har har tenkt ut selv er mye hyggeligere 🤩
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #2 Skrevet 17. november 2018 En garmin klokke til rundt 6k blir årets. Men han har bursdag litt nærme jul så det blir kombinert bursdag og julegave. Anonymkode: 09adb...f21
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #3 Skrevet 17. november 2018 Gidder ikke svare når dette bare kommer til å bli en skrytetråd full av løgn. Anonymkode: c45d1...b5d 8
Jordbæra Skrevet 17. november 2018 #4 Skrevet 17. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Gidder ikke svare når dette bare kommer til å bli en skrytetråd full av løgn. Anonymkode: c45d1...b5d Likevel svarer du 😂 4
Jordbæra Skrevet 17. november 2018 #5 Skrevet 17. november 2018 I år blir det noe utstyr til friluftsliv og den slags. Maks 1000,-
Lotty1978 Skrevet 17. november 2018 Forfatter #6 Skrevet 17. november 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: En garmin klokke til rundt 6k blir årets. Men han har bursdag litt nærme jul så det blir kombinert bursdag og julegave. Anonymkode: 09adb...f21 God gave 😁 Hva ønsker du deg selv ?
Lotty1978 Skrevet 17. november 2018 Forfatter #7 Skrevet 17. november 2018 1 minutt siden, Jordbæra skrev: I år blir det noe utstyr til friluftsliv og den slags. Maks 1000,- Gaver til hobbyer er alltid koselig 👌😁 Hva ønsker du deg selv?
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #8 Skrevet 17. november 2018 Boxere fra Comfyballs antagelig. Han liker de veldig godt. Anonymkode: eaad8...0da
Jordbæra Skrevet 17. november 2018 #9 Skrevet 17. november 2018 1 minutt siden, Lotty1978 skrev: Gaver til hobbyer er alltid koselig 👌😁 Hva ønsker du deg selv? 10 kg mindre i vekt 😂 neida, samme til meg. Vi er mye ute! 😊
Duftavsommerregn Skrevet 17. november 2018 #10 Skrevet 17. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Boxere fra Comfyballs antagelig. Han liker de veldig godt. Digger slikt i gave selv, blir brukt og ikke veldig dyrt. Egentlig gir jeg blaffen i hva jeg får til jul, har økonomi til å kjøpe det jeg trenger selv, og koser meg med maten, familien og hygge! En god sammenkomst med de man er glad i er den aller største gaven jeg kan få. Setter virkelig pris på akkurat det. 2
Greentree Skrevet 17. november 2018 #11 Skrevet 17. november 2018 Har bestilt konsertbilletter i julegave til min kjære. Regner med vi skal gå sammen 😂😂 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #12 Skrevet 17. november 2018 5 minutter siden, Lotty1978 skrev: Gaver til hobbyer er alltid koselig 👌😁 Hva ønsker du deg selv? Støler til bunadsbelte og enkle øreringer i hvitt gull, og et par boktitler blant annet Anonymkode: 09adb...f21
Lotty1978 Skrevet 17. november 2018 Forfatter #13 Skrevet 17. november 2018 4 minutter siden, Duftavsommerregn skrev: Digger slikt i gave selv, blir brukt og ikke veldig dyrt. Egentlig gir jeg blaffen i hva jeg får til jul, har økonomi til å kjøpe det jeg trenger selv, og koser meg med maten, familien og hygge! En god sammenkomst med de man er glad i er den aller største gaven jeg kan få. Setter virkelig pris på akkurat det. Enig i at samværet og maten er viktigst! Hva står på menyen julaften?😁
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #14 Skrevet 17. november 2018 3 minutter siden, Duftavsommerregn skrev: Digger slikt i gave selv, blir brukt og ikke veldig dyrt. Egentlig gir jeg blaffen i hva jeg får til jul, har økonomi til å kjøpe det jeg trenger selv, og koser meg med maten, familien og hygge! En god sammenkomst med de man er glad i er den aller største gaven jeg kan få. Setter virkelig pris på akkurat det. De er ikke så veldig dyre, men de er likevel ca tre ganger så dyre som feks Dressmann, så jeg tenker at det er en fin gave. Jula handler ikke om gaver for meg heller. En liten oppmerksomhet holder i massevis, og maten og det sosiale er det viktigste for meg/oss. Anonymkode: eaad8...0da 1
Lotty1978 Skrevet 17. november 2018 Forfatter #15 Skrevet 17. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Støler til bunadsbelte og enkle øreringer i hvitt gull, og et par boktitler blant annet Anonymkode: 09adb...f21 Hva er støler ? 😳😳 Gode bøker er et must i julen 😃
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #16 Skrevet 17. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De er ikke så veldig dyre, men de er likevel ca tre ganger så dyre som feks Dressmann, så jeg tenker at det er en fin gave. Jula handler ikke om gaver for meg heller. En liten oppmerksomhet holder i massevis, og maten og det sosiale er det viktigste for meg/oss. Anonymkode: eaad8...0da Altså, det jeg ville frem til er at det ikke er sånn vanlig bomullsboxere. Vil vel ikke kalle de eksklusive heller, men med den sommeren vi hadde i år så var han veldig glad i den som kjennes ut som man ikke har på boxer i det hele tatt veldig godt. Anonymkode: eaad8...0da
MarianneE Skrevet 17. november 2018 #17 Skrevet 17. november 2018 Han ønsker seg en tykkere genser/ tynn ullgenser så jeg har kikket på dette. I tillegg blir det vel en Pondusbok
Lotty1978 Skrevet 17. november 2018 Forfatter #18 Skrevet 17. november 2018 5 minutter siden, Greentree skrev: Har bestilt konsertbilletter i julegave til min kjære. Regner med vi skal gå sammen 😂😂 Opplevelser på dere også - blir sikkert godt mottatt 🤩
Lotty1978 Skrevet 17. november 2018 Forfatter #19 Skrevet 17. november 2018 Akkurat nå, MarianneE skrev: Han ønsker seg en tykkere genser/ tynn ullgenser så jeg har kikket på dette. I tillegg blir det vel en Pondusbok Strikke eller kjøpe? Har Pondus julehefte eller er der «vanlig» tegneseriebok?
MarianneE Skrevet 17. november 2018 #20 Skrevet 17. november 2018 3 minutter siden, Lotty1978 skrev: Strikke eller kjøpe? Har Pondus julehefte eller er der «vanlig» tegneseriebok? Det blir kjøpe, skal jeg strikke blir det aldri ferdig! Pondusbok under treet- Julehefter i strømpa. Regner med å bruke rundt 1000 kroner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå