AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #1 Skrevet 17. november 2018 Hva er egentlig greien med at de fleste supportere av juridisk abort på appen Jodel tror at barnebidrag er en måte å lure til seg nok penger på til å bli rik av? 🤔 Kan da umulig være representativt? Anonymkode: ca93d...bc3 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #2 Skrevet 17. november 2018 Det er ikke sunt å henge så mye på Jodel. Anonymkode: 74426...f6a
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #3 Skrevet 17. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er ikke sunt å henge så mye på Jodel. Anonymkode: 74426...f6a Men gud så underholdende det er Tror forøvrig at menn på kvinneguiden er noe mer modne enn gjennomsnittsalderen på jodel Anonymkode: ca93d...bc3
boblevann Skrevet 17. november 2018 #4 Skrevet 17. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men gud så underholdende det er Tror forøvrig at menn på kvinneguiden er noe mer modne enn gjennomsnittsalderen på jodel Anonymkode: ca93d...bc3 Tja. Er nå jaggu mye ''ja til juridisk abort'' og bidragshatere her også 😛 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #5 Skrevet 17. november 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Men gud så underholdende det er Tror forøvrig at menn på kvinneguiden er noe mer modne enn gjennomsnittsalderen på jodel Anonymkode: ca93d...bc3 Jeg har aldri vært på Jodel, og nå kjenner jeg at jeg aldri skal det heller. Så takk for advarselen. Anonymkode: 87ebd...9b9
Cuntzilla Skrevet 17. november 2018 #6 Skrevet 17. november 2018 Ja, for alenemødre er jo som kjent Norges søkkrike overklasse. Løper rundt der som kakser og kaster hundrelapper på barnehageregninger og bleier. Jeg er dessverre barnløs, men drømmer jo om en fremtid med eneansvar for et barn sånn at jeg kan innkassere tre laken i måneden og bare pensjonere meg og leve et liv i sus og dus på den franske rivieraen. 3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #7 Skrevet 17. november 2018 Antagelig fordi de mennene som er for juridisk abort, og mot ansvar for sin egen penis og avkom, ikke er så veldig lure.. Anonymkode: 6e463...a6e 4
Katten.2.0 Skrevet 17. november 2018 #8 Skrevet 17. november 2018 58 minutter siden, Cuntzilla said: Ja, for alenemødre er jo som kjent Norges søkkrike overklasse. Løper rundt der som kakser og kaster hundrelapper på barnehageregninger og bleier. Jeg er dessverre barnløs, men drømmer jo om en fremtid med eneansvar for et barn sånn at jeg kan innkassere tre laken i måneden og bare pensjonere meg og leve et liv i sus og dus på den franske rivieraen. Jeg kan hjelpe til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå