Gå til innhold

Hva heter sånn stol til å stå på for toddlere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn stol med rekkverk rundt som små barn kan stå på for å se på foreldrene lage mat på kjøkkenet for eksempel? 

Anonymkode: 02f48...daa

Skrevet

Ingen som vet? Kanskje det er mer en krakk enn en stol? Og så med gelender rundt? 

Ts

Skrevet

Vanlig stol vel. Du lage rekkverk med andre stoler. Trenger ikke kjøpe et produkt for hver minste ting man skal foreta seg i hverdagen. Dessuten bør ungen få delta, ikke se på. 

Anonymkode: 9ca67...fe4

• Liker 1
Skrevet

Toddler er vel småbarn på 2-4 år. De skal vel ikke stå i bur? 

Skrevet
6 minutter siden, Måbarefåsiat... skrev:

Toddler er vel småbarn på 2-4 år. De skal vel ikke stå i bur? 

Ikke bur, men gelender rundt, de kan selv gå ned, men de smeller ikke i bakken hvis de lener seg litt bakover. 

Ts

Skrevet

Gåstol?

Anonymkode: fbc27...b60

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vanlig stol vel. Du lage rekkverk med andre stoler. Trenger ikke kjøpe et produkt for hver minste ting man skal foreta seg i hverdagen. Dessuten bør ungen få delta, ikke se på. 

Ungen er 17 mnd. Og kan ikke delta enda. Hun ELSKER å se på når heg ordner på kjøkkenet, men tripptrappen er ikke høy nok.  Har sett sånn stol, eller krakk i to høyder med et gelender rundt. 

Ts

Skrevet

Toddlere? Høres ut som en hunderase

Anonymkode: d6b67...87b

• Liker 7
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ungen er 17 mnd. Og kan ikke delta enda. Hun ELSKER å se på når heg ordner på kjøkkenet, men tripptrappen er ikke høy nok.  Har sett sånn stol, eller krakk i to høyder med et gelender rundt. 

Ts

Det funker bra å ha ungen sittende/liggende på disken ved siden av deg. Du må selvsagt holde i henne når du ser bort og løfte henne med deg til kjøleskap osv, men det har funket bra i flere ti-år å gjøre det slik. Å kjøpe et så stort produkt til et så enkelt formål virker rett og slett dumt. 

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det funker bra å ha ungen sittende/liggende på disken ved siden av deg. Du må selvsagt holde i henne når du ser bort og løfte henne med deg til kjøleskap osv, men det har funket bra i flere ti-år å gjøre det slik. Å kjøpe et så stort produkt til et så enkelt formål virker rett og slett dumt. 

Hun har 0 respekt for høyder og kan finne på å stå helt støtt ved benken, for så å lene seg bakover og smelle bakhodet i gulvet, med mindre jeg er 100% PÅ absolutt hele tiden, og da får jeg ikke laget middag. Hun er kjempeinteressert i matlaging og vil gjerne se på. Jeg har sett en sånn stol før og skulle gjerne hatt en. 

Ts

• Liker 1
Skrevet

Learning tower, ja. Har ikke sett det til salgs i Norge (ferdiglaget), kun i utlandet. Så her er det nok mest vanlig å bruke IKEA-hack’en. 

Anonymkode: 5c786...49c

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Learning tower, ja. Har ikke sett det til salgs i Norge (ferdiglaget), kun i utlandet. Så her er det nok mest vanlig å bruke IKEA-hack’en. 

Takk for tips! 

Annonse
Skrevet

Jeg sjekket forresten linken du fikk over nå, og en enda enklere metode er å bruke to forskjellige krakker fra IKEA fremfor en krakk og løse planker. Jeg husker ikke helt hva krakkene heter akkurat nå (Oddvar og Bekväm ?) men jeg skal se om jeg finner det ut for deg :) 

Skrevet

Jeg fant ikke «oppskriften» akkurat nå, men det er Oddvar og Bekväm krakker man fester sammen. 

300B2BAF-EB9C-4831-BEBA-7CDDCEE3ACA5.png

2F674009-32A8-4C87-9FAC-B17F12B579BF.png

Skrevet
14 minutter siden, GodeHanna skrev:

Jeg liker ideen veldig mye, det er brukbar og det øker barnets intensitet fordi det kan delta i konkurransen uten problemer.

«Intensitet og konkurranse»??? Jeg tenkte å få til å lage middag etter barnehagen jeg...

ts

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

«Intensitet og konkurranse»??? Jeg tenkte å få til å lage middag etter barnehagen jeg...

ts

Tror det er en spammer, merkelig tekst i intro og link på profilen!

Anonymkode: 79688...e2d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...