Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tigresa
Skrevet

Noen som har prøvd? Hvor? Pris + varighet... Ønsker helst enn sånn bleking man kan gjøre på timen på en klinikk og ikke sånn hjemmebehandling. Vuderer Elipse

klinikken, noen som har prøvd her?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har ikke prøvd på Ellipse, men har fått utført samme type laser behandl. i utlandet.

Ble strålende fornøyd med resultatet. Tennene ble hvite, men ikke så ekstremt kritthvite som med kjemisk bleking. Jeg ville absolutt ikke at det skulle lyse lang vei at jeg hadde bleket tennene og det syns jeg det gjør hos en del av de som har brukt kjemisk bleking.

Ulempen med laserbleking er at det kan være vondt.

Vi var to stykker som gjorde dette. Venninnen min kjente ingenting mens jeg syns opplevde det som veldig smertefullt. Stadig lynende smerte i tennene både mens de holdt på og i et par dager etterpå. Hadde tatt smertestill. på forhånd, men det hjalp lite.

Har du sensitive tenner i utg. ounktet så er du mer utsatt for å oppfatte behandlingen som vond.

Skrevet

Hva er forskjellen mellom laser og kjemisk behandling med tanke på emaljen? Er laser mindre skadelig?

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det snakk om sånn behandling med blått lys? Jeg trodde de smurte på noe slags kjemisk middel og brukte lys i tillegg? Eller..? Går det an å bleke uten noen form for kjemisk krem? :-?

Gjest Første
Skrevet
Er det snakk om sånn behandling med blått lys? Jeg trodde de smurte på noe slags kjemisk middel og brukte lys i tillegg? Eller..? Går det an å bleke uten noen form for kjemisk krem?  :-?

Ordla meg kanskje litt klønete, det brukes vel et kjemisk middel i laserbleking også, men resultatet blir (etter min mening) mer naturtro med denne metoden.

Gjest Tigresa
Skrevet

Var å sjekket på Elipse-klinikken der tok de 3500 kr og varigheten var visst alt fra 1-4 år. De solgte også en slags blekepenn til hjemmebruk som man brukte i 14 dager for å oppnå så godt som samme resultat. Denne kosta 800 kr. Ganske stor prisforskjell, noen som har prøvd en sånn penn?

• 1 år senere...
Skrevet
Var å sjekket på Elipse-klinikken der tok de 3500 kr og varigheten var visst alt fra 1-4 år. De solgte også en slags blekepenn til hjemmebruk som man brukte i 14 dager for å oppnå så godt som samme resultat. Denne kosta 800 kr. Ganske stor prisforskjell, noen som har prøvd en sånn penn?

Noen som har prøvd en slik penn?

• 1 år senere...
Skrevet

Grunnen til at den penna er mye billigere er fordi effekten ikke er like langvarig som med laser... (prøv å hold deg med penner i 4 år så har du nok brukt mer enn de 3500)

Det anbefales vel heller ikke å bruke den penna ofte over lengere tid...

Skrevet
Ordla meg kanskje litt klønete, det brukes vel et kjemisk middel i laserbleking også, men resultatet blir (etter min mening) mer naturtro med denne metoden.

Veldig artig at du syns det, da midlene de bruker er nøyaktig de samme :) Hydrogenperoksid eller carbamidperoksid.

Og den lampa som brukes har ingen dokumentert effekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...