Gå til innhold

Fikk nudebilde av ei flott jente på Snap, fikk nesten sjokk, ble bare glad 😁

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er det første nudebildet jeg har fått av ei jente før som jeg ikke har vært sammen med. Trodde ho var keen på meg men så tok ho kontakt med meg om at ho sendte bildet til feil person, så spurte ho om jeg kunne slette bildet! Jeg tok selvsagt skjermbilde av det, men vil ikke slette det, var jo noe jeg fikk. 

Jenter klager på dickpics, men i mine øyne er de heldige som får nudes av det motsatte kjønn om de er hetero såklart. Jeg hadde aldri blitt lei av å få nudes av jenter, hadde bare satt pris på det og ansett meg som å ha bra utseende og noe jenter vil ha slik gutter gjør med jenter. 

Flere med samme tanker? 

Burde jeg slette bildet eller bør jeg bare ha det? Var jo ei flott jente med fantastisk kropp. Deler såklart ikke bilde med noen, heller ikke viser noen det! Men å ha det for meg selv er jo ikke farlig når jeg mottok bilde og ho sendte det selv 

Anonymkode: 4316d...463

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er garantert skadet! 

Anonymkode: e90c6...fe0

• Liker 10
Skrevet

Selvsagt sletter du det når du får beskjed! Du burde også spurt om lov før du tok skjermbilde av det! Herregud, noen folk altså :roll:

• Liker 7
Skrevet

Heldigvis har jeg ikke snap. Har hørt så mye tull om det at jeg ikke ville ha det.

Skrevet

Hvis du ikke sletter det så bryter du loven. Hun har eksplisitt bedt deg om å slette det. Du kan miste telefonen din i morgen, og plutselig blir den funnet av noen som sprer bildet videre. Slett bildet, vær så snill. Blir stressa på denne jentas vegne. 

Anonymkode: b5ede...f4b

• Liker 4
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er det første nudebildet jeg har fått av ei jente før som jeg ikke har vært sammen med. Trodde ho var keen på meg men så tok ho kontakt med meg om at ho sendte bildet til feil person, så spurte ho om jeg kunne slette bildet! Jeg tok selvsagt skjermbilde av det, men vil ikke slette det, var jo noe jeg fikk. 

Jenter klager på dickpics, men i mine øyne er de heldige som får nudes av det motsatte kjønn om de er hetero såklart. Jeg hadde aldri blitt lei av å få nudes av jenter, hadde bare satt pris på det og ansett meg som å ha bra utseende og noe jenter vil ha slik gutter gjør med jenter. 

Flere med samme tanker? 

Burde jeg slette bildet eller bør jeg bare ha det? Var jo ei flott jente med fantastisk kropp. Deler såklart ikke bilde med noen, heller ikke viser noen det! Men å ha det for meg selv er jo ikke farlig når jeg mottok bilde og ho sendte det selv 

Anonymkode: 4316d...463

Om du deler bilde videre med noen andre, så er det ulovlig og du kan bli straffet for det. Hun har sendt det til deg ved en feil, og da bør du kunne være grei nok å slette det.

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, LoneWolf skrev:

Selvsagt sletter du det når du får beskjed! Du burde også spurt om lov før du tok skjermbilde av det! Herregud, noen folk altså :roll:

Helt enig. Det var en fyr som sendte noe sånt feil til meg og for noen år siden, han skulle egentlig sende til dama. Jeg sletta selvfølgelig bildet umiddelbart. 

Anonymkode: b062e...0aa

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig. Det var en fyr som sendte noe sånt feil til meg og for noen år siden, han skulle egentlig sende til dama. Jeg sletta selvfølgelig bildet umiddelbart. 

Anonymkode: b062e...0aa

Så du tok skjermbilde altså? 😂

• Liker 2
Skrevet

Så bra for deg. Jeg foretrekker at folk respektere min rett til å samtykke først. 

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker said:

Så du tok skjermbilde altså? 😂

Skrev hun det?

Anonymkode: a6257...df0

Skrevet

Ingen sender bilde på Snapchat av seg selv for at det skal tas skjermbilde av. Da sender de det på Instagram, mail, Facebook eller tusen andre kanaler.

Anonymkode: c454e...681

• Liker 2
Skrevet

Slett bildet, vis at du ikke er en gris 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...