AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #1 Skrevet 17. november 2018 Hei, jeg har Macbook som min private maskin og vant med den pekeplaten. På jobben har vi fått utdelt Windows 10 laptop-maskiner som må brukes. Synes maskinen er helt grei, men synes det er tungvint at pekeplaten på Windows 10 fungerer annerledes enn OS X. Er det mulig å endre slik at de samme knappen og bevegelsene gjør det samme på begge maskinene? Anonymkode: 79f34...592
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #2 Skrevet 17. november 2018 Det finnes ørten merker og modeller av PCer som kjører Windows 10, med forskjellige funksjoner. Det er umulig å vite hva den du har kan gjøre når ikke du sier hvilken det er og hva du vil den skal gjøre. Generelt finnes det ikke noen "gjør som Macbook"-innstilling. Anonymkode: abff3...545
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #3 Skrevet 17. november 2018 4 minutter siden, AnonymBruker said: Det finnes ørten merker og modeller av PCer som kjører Windows 10, med forskjellige funksjoner. Det er umulig å vite hva den du har kan gjøre når ikke du sier hvilken det er og hva du vil den skal gjøre. Generelt finnes det ikke noen "gjør som Macbook"-innstilling. Anonymkode: abff3...545 Jeg har windows precision touchpad. Anonymkode: 79f34...592
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå