AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #1 Skrevet 17. november 2018 For et par dager siden hørte jeg på en låt som lå i Spotify-lista "House Music 2018" av Topsify. Skulle finne igjen denne låta dagen etter (i går), men da hadde de oppdatert lista og jeg finner den ikke igjen!! Og ja, har lett både i queue, history og i spillelistens "radio". Finner den IKKE. Derfor spør jeg: Noen av dere andre house-musikk-elskere som kan kjenne igjen dette coveret (kan ikke beskrive låta dessverre): Et slags ovalt bilde av havet, med en liten måse-lignende fugl som flyr over havet i bildets høykant. På sort bakgrunn, tror jeg. Anonymkode: 8fa4e...478
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #2 Skrevet 17. november 2018 Kanskje Needed U (Redondo Edit), av Unomas, Dave Sol? Ikke hav da, men ovalt bilde av himmel og et par fugler.🙂 Anonymkode: a7e81...8e6
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #3 Skrevet 18. november 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje Needed U (Redondo Edit), av Unomas, Dave Sol? Ikke hav da, men ovalt bilde av himmel og et par fugler.🙂 Anonymkode: a7e81...8e6 Åhh, TUSEN TAKK!! Det var den jeg lette etter! Og ja du har rett, det var ikke hav men himmel, hehe. Du fikk nettopp 1000 karma-poeng!! Anonymkode: 8fa4e...478
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå