Gå til innhold

Hvor ofte kjøper du brus eller energidrikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte/mye kjøper du brus eller energidrikk etc. 

Anonymkode: 970ce...746

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøper aldri energidrikk, men jeg har alltid brus (Pepsi Max, Cola Zero og, på denne årstiden, julebrus) i kjøleskapet sammen med kullsyrevann med og uten smak.

Jeg kjøper som regel 8 pakninger med Pepsi Max, og en slik varer gjerne en måned eller to, så jeg drikker ikke altfor mye av det. Kullsyrevann drikker jeg nok litt mer av, jeg er ikke så veldig glad i vann fra springen. En flaske har jeg kansje 2-3 dager når jeg har åpnet den. Sånn cirka.

Gjest theTitanic
Skrevet

Aldri. Eneste usunne drikke er øl og vin, men det er ikke ofte 

Skrevet

Aldri energidrikk. Uhyre sjelden brus, kanskje to - tre ganger i året.

Skrevet

Aldri. Det er helt meningsløst å drikke det. 

Skrevet

Dagen etter at jeg har drukket øl eller vin. 

Skrevet

Mer eller mindre aldri, kun brus og da må det være jul og skal ha besøk

Anonymkode: 7b997...cd1

Skrevet

Kjøper ca en brusflaske i uken, men det kan også gå mange uker i mellom. I blant drikker jeg cider som kosedrikk i helgen i stedet for brus. Jeg kjøper energidrikk kanskje 4 ganger i måneden, men det er også veldig opp og ned. 

Ellers har vi alltid saft stående.

Skrevet

Sjeldent.. Kjøper noen ganger tre store farris med limesmak på kiwi, hvis det gjelder som brus. Det har vi lenge. Ellers kjøper mannen min en boks cola 1-2 ganger i mnd. 

Skrevet

Kjøper sukkerfri brus et par ganger i uken. Energidrikker kjøper jeg kun i eksamensperioder, og lignende 

Skrevet

Sjelden, men må ha litt julebrus på denne tiden av året 😄

• Liker 1
Skrevet

Drikker Pepsi Max så og si hver dag. Og kan finne på å kjøpe RedBull eller sterk kaffe når jeg er på en lokal Kaffebar

Skrevet

Kjøper aldri brus eller energidrikk :)

Kjøper nok en juicekartong eller sjokolademelk ca en gang i måneden og kanskje en gang i halvåret får jeg lyst på iste. Men drikker kun vann i hverdagen.

Skrevet

Drikker cola-x eller cola zero omtrent daglig, kjøper flere i slengen. Kjøper sukkerfri energidrikk noen ganger i uka. 

Skrevet

Kjøper/drikker pepsi max hver dag. Kjøper sukkerfri energidrikke kanskje 2 ganger i uka.

Bruker egentlig altfor mye penger på dette og burde slutte.

Skrevet

Brus kjøper jeg nesten daglig, i hvert fall fem ganger i uka. Jeg er dessverre blitt avhengig av sukkerfri svartbrus :rolleyes:

Siden jeg har veldig stressende dager, tydde jeg ofte til energidrikk. Men siden jeg får voldsomt hjertedunk av det, har jeg kuttet voldsomt ned. Drikker det kanskje én gang i måneden - og da er det krisetilstand :P Har lært meg å drikke kaffe for å kompensere.

Ellers går det i musserende vin, øl og vann :) 😋

Skrevet

Drikker pepsi max daglig, og kjøper en 6-pakning hver uke.

Kjøper sjeldent energidrikker, det blir bare et brett med redbull når vi er i sverige.  

Anonymkode: f7999...489

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...