AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #1 Skrevet 17. november 2018 Jeg må bare få ut lit frustrasjon, og kanskje få litt råd her inne. Jeg har en far som aldri har stilt opp for meg, og som bor/er fra utlandet. Fra jeg var 1 til jeg var 18 besøkte jeg han 1-2 ganger i året, men ellers har vi ikke hatt kontakt utenom gratulasjoner på bursdager hvis jeg var heldig. Jeg har ikke sett han på 4(?) år nå, på grunn av hans «nye» liv. For ca 3 år siden fikk han ny kjæreste som jeg syns var kjempe koselig og bra for han. Men: han er i 60 årene og hun er ca 35. Bare 3 måneder etter giftet de seg, og ca 1 år etter de ble sammen fikk de en unge. I går la han ut på Facebook at barnet dems skulle omskjæres. Det får meg til å bli illsint. Jeg har så utrolig mye imot omkjæring, og det har liksom fått begeret til å renne over for meg. Jeg har et utenlandsk navn, fra landet pappa er fra. Jeg er så sint på han at jeg nå vurderer å bytte fornavn. Alt for å ikke være en del av han lenger, men samboeren min syns jeg overreagerer. Hva tenker dere? Har jeg grunn til å mislike faren min så mye? Anonymkode: be099...d51
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #2 Skrevet 17. november 2018 Om jeg kan si det rett ut, så virker det ikke som om han er fryktelig interessert i å ha kontakt med deg? Han så deg 1-2 ganger i året under hele oppveksten din? Og han har ikke giddet å sett deg de siste 4 årene? Hadde du klart det om du hadde barn? Det hadde vært et mareritt for meg å ikke kunne se barnet mitt oftere enn det... Du skylder han absolutt ingenting. Om du ikke ønsker å ha kontakt med han, så har du all rett til å gjøre det. Anonymkode: b2034...85c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå