AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #1 Skrevet 17. november 2018 Har du opplevd hersketeknikker i blant dine miljøer? Jeg for min del opplevde det i fra en spesiell setting, det igjennom når jeg var innom en kirke. Når jeg ikke kjente noen der så tenkte jeg det var en som jeg kunne oppsøke og sitte sammen med i kirka i Gudstjeneste. Etter Gudstjeneste sier vedkommende når jeg visste at kulturen i kirka var det var kirkekaffe etter Gudstjenesten. Så sier vedkommende til meg: "ja, du finner en kaffebar på byen som du kan dra på" Jeg har aldri vært i samme kirke i etter tid. Anonymkode: c8944...f73
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #2 Skrevet 17. november 2018 ? Hadde de ikke kirkekaffe i kirken? Anonymkode: fd78f...c90
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #3 Skrevet 17. november 2018 Hersketeknikker bruker vi mennesker mye, for å kue andre. Trykke andre ned, få viljen vår. Anonymkode: 491c9...de8
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #4 Skrevet 17. november 2018 Hadde noen sagt det til meg, hadde jeg hvertfall dratt til den kirkekaffe. For å vise at jeg ikke lar meg herske med. Dra tilbake dit er mitt råd. Selv om det ene mennesket er sånn, så betyr det ikke at de andre ikke er hyggelige Anonymkode: 681f2...2b8 1
Sophie-Ann Skrevet 17. november 2018 #5 Skrevet 17. november 2018 Ja, med jevne mellomrom er min kollega en megge. Snakker surt, kort og driver silent treatment. Ellers tøyser og tuller vi og snakker om alt. Nå ble jeg lei, og tok det opp med sjefen, og det er blitt enda verre. Så nå skal jeg finne meg ny jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå