AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #21 Del Skrevet 17. november 2018 Når jeg kjenner etter er innsiden av kinnene ganske ruglete. Ikke symmetrisk. Tipper det er fordi kinnene tilpasser seg tannstilling, at jeg har bitt meg selv litt osv. Du kan kanskje ha hatt en blemme som har sprukket også? Anonymkode: 6f405...a60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #22 Del Skrevet 17. november 2018 Jeg har også ujevnheter mange steder inne i munnen. Men for å opplyse da så er det ikke sånn at kreft i munn og svelg bare kommer av HPV. Man kan få kreft av andre årsaker i munn og svelg. Men det er ikke en krefttype som er vanlig blant unge mennesker og det forekommer hyppigst hos mennesker i 60 åra eller eldre som har drukket mye alkohol eller som har røyket. Og dersom man skulle få kreft i svelget av HPV pleier det å ta mange, mange år før celleforandringene som kan komme av HPV blir til kreft, og i de aller fleste tilfeller blir ikke slike celleforandringer til kreft. Anonymkode: d9e94...ddb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 17. november 2018 #23 Del Skrevet 17. november 2018 Hvis det er det samme som jeg har, er det ikke noe farlig - har spurt tannlegen, og det er visst ikke unormalt. Husker ikke helt hva han foklarte det med, men tror det var beinutvekst. Ta en tur til tannlegen og spør - det bør ikke koste mye, om noe i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #24 Del Skrevet 17. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hypokonder og helseangst er ikke det samme. Anonymkode: e7d85...5e2 Er det ikke? https://helsenorge.no/sykdom/psykiske-lidelser/angst/hypokondri Anonymkode: bbbb1...4d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 17. november 2018 #25 Del Skrevet 17. november 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som du har litt hypokonder tendenser. Er ikke noe vits å sitte å overtenke sånn. Gå til legen å få det utelukket om du er så urolig. Men måten du skriver på tyder litt på at du leter etter sykdommer, så får du bekreftet at du ikke har munnkreft, vil det mest sannsynlig dukke opp noe nytt du henger deg opp i. Har hypokondere I familien og de holder på sånn.. Anonymkode: db838...3a1 Hypokondere kan også få sykdommer, ikke glem det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheGirlWhoWaited Skrevet 17. november 2018 #26 Del Skrevet 17. november 2018 3 hours ago, _popcorn_ said: Hvorfor klarer du ikke tygge der? Jeg tolker da dette som at det er et sted der tennene ikke møtes, og at man derfor ikke får bitt seg der... TS: Jeg har rugler og utvekster og "hudfolder", sår og blemmer forskjellige steder i munnen, noe skyldes ting jeg har spist, noe skyldes biting og andre ting kommer "helt av seg selv". Ikke vanlig å være fullstendig glatt på innsiden av kinnene alltid... Men er du virkelig bekymret; avvent et par ukers tid, se om det har forandret seg på noen måte - hvis det fremdeles er der da, kan du ta en tur til legen/tannlege for å sjekke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå