Gå til innhold

Føler meg ikke bra nokk lenger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei skjenner jeg trenger noen råd, min kjæreste og jeg hadde noen problemer for snart 6 uker siden, men de har ordnet seg og begynte å gå rett vei for noen uker siden. Men så kommer de til den seksuellebitten, vi har da som sagt hatt litt problemer men da de ordna seg å vi begynte å få orden mellom oss så kom de et lite nytt problem, vi har prøvd å ha samleie 1 gang etter alt som har skjedd men ble ikke noe av. Å jeg begynner og skjenne på usikkerheten da jeg føler jeg ikke er bra nokk eller attraktiv lenger. Er de noen som har råd om hva jeg skal gjøre?🙈 Vi bryr oss veldig om hverandre å vi vil ikke gå fra hverandre.

Anonymkode: 9a0df...83a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å skrive før en alt detta skjedde hadde vi et kjempe bra sexliv, å ingenting var i hinder så lenge lysten var der.

Skrevet

Kan du beskrive problemene litt mer inngående? Kanskje de er knyttet til at du ikke føler deg bra nok? 

Anonymkode: a029d...b10

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan du beskrive problemene litt mer inngående? Kanskje de er knyttet til at du ikke føler deg bra nok? 

Anonymkode: a029d...b10

Vi hadde problemer med at kjæresten var så usikker på seg selv og usikker på oss, å såg på meg meire som en venn en kjæreste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...