AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #1 Skrevet 17. november 2018 Hvordan ser din partner ut, og hva er det du finner tiltrekkende ved personen? Anonymkode: debaa...8d7
SlemUlv Skrevet 18. november 2018 #3 Skrevet 18. november 2018 Utseende er random, drømme personen er den som matcher meg (Og partneren min) på såpass god måte, at vi får lyst å dele livene våre med hverandre.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #4 Skrevet 18. november 2018 Herregud hvor skal jeg begynne.. Han er ca 184 cm høy, mørkt hår, grønne øyne, sterke bryn, skjegg, perfekt nese og fine tenner. Kroppslig så er han slank og godt trent, ekstra sexy med tattoveringer. Nå spurte du kun om utseendet, men det som er mest tiltrekkende med han er nok at han møter meg 100% psykisk og fysisk. Han er utrolg morsom, kjempetålmodig og tenker alltid at noe ligger bak hvis ting ikke er bra, vil alltid at jeg skal ha det best mulig og behandler meg som en prinsesse. Føler jeg er gull for han. Er så kjærlig og god og investert i oss at jeg aldri kunne drømt om noe bedre. Det er meg og han mot verden, alltid. Jeg har aldri følt meg så verdsatt som med han. Anonymkode: 861f9...7c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå