AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #1 Skrevet 17. november 2018 Har kuttet ut en gjeng med personer som jeg anser som dårlige. De har baksnakket meg i flere år, og de av dem jeg trodde var gode venner-var ikke det likevel. Enkelte av dem har blant annet gjengitt samtaler som jeg har hatt med dem i fortrolighet (de var ikke alvorlige, bare personlige).Har møtt på "nye" venner i ettertid, men som etterhvert ble venner med min gamle dårlige vennegjeng. Og etter dette har de blitt frekkere mot meg. De kan finne på å svare meg nedlatende og slikt. Den personen som jeg tidligere trodde var min venn og fortrolige, demonstrerer med å "rømme" unna meg når vi tilfeldigvis møtes. Men dette er så utrolig morsomt, fordi det var HENNE jeg rømte fra Likevel skal hun demonstrere at hun rømmer fra meg. Det er trolig ingen som vet hvor lite denne personen er til å stole på, og at hun kun sleiker ræv for egen vinnings skyld. De andre "vennene" passer alltid på å virke så utrolig glade og lykkelig ut når jeg passerer dem. Og de nevner ALLTID at barna deres(samme alder som mine barn), skal på spennende lekebesøk hos hverandre. Det nevnes alltid navn på de barna dem skal på besøk til. De ønske på en måte å gi meg en følelse av at mine barn er utenfor, men det hele virker bare utrolig kunstig og krampeaktig ut.. Ingen av disse tingene går inn på meg, men jeg lurer veldig på hvorfor de holder på slik, sånn rent psykologisk. Hva tror dere de ønsker å oppnå? Hvorfor blir de så rare når jeg kommer? Anonymkode: e5492...9ac
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #2 Skrevet 17. november 2018 Noen som er gode på psykologi? 🔎 TS Anonymkode: e5492...9ac
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #4 Skrevet 17. november 2018 Du beskriver noe som jeg trodde først var en gjeng fjorten år gamle jentunger, og så skriver du plutselig at dere har barn?!? Er dette voksen oppførsel? Høres ikke sånn ut! Anonymkode: 00e61...52e 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #5 Skrevet 17. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du beskriver noe som jeg trodde først var en gjeng fjorten år gamle jentunger, og så skriver du plutselig at dere har barn?!? Er dette voksen oppførsel? Høres ikke sånn ut! Anonymkode: 00e61...52e Men hvorfor er de så opptatte av å vise meg at alt er så bra med dem? De prøver for hardt og virker bare kunstige ut Anonymkode: e5492...9ac
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #6 Skrevet 17. november 2018 21 timer siden, AnonymBruker skrev: De andre "vennene" passer alltid på å virke så utrolig glade og lykkelig ut når jeg passerer dem. Og de nevner ALLTID at barna deres(samme alder som mine barn), skal på spennende lekebesøk hos hverandre. Det nevnes alltid navn på de barna dem skal på besøk til. De ønske på en måte å gi meg en følelse av at mine barn er utenfor, men det hele virker bare utrolig kunstig og krampeaktig ut.. Du tolker jo ganske mye her, da. Det kan jo faktisk hende de bare småprater om ting de er opptatt av (barna), er ganske tvilsomt at «de ønsker å gi deg en følelse av at dine barn er utenfor.» uansett; mye drama og det krever minst to sider for å skape dette. Anonymkode: 47c31...49a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå