AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #1 Skrevet 16. november 2018 Vi hadde ikke et forhold, men jeg så bare hvor vanskelig det kunne bli og alle utfordringene vi ville fått. Og det er ikke sikkert det hadde endt særlig bra, derfor avviste jeg han når han ville date. Jeg har angret en del, men tenker at det kanskje er det beste. Saken er at jeg alltid får en drøm om han, når jeg er i ferd med å bli kvitt følelsene. Det er litt irriterende egentlig. Noen som kan forklare hvorfor? Føler liksom jeg ikke skal få lov til å glemme han. Anonymkode: e6848...724
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #2 Skrevet 17. november 2018 Hjernen din har bare ikke puttet ham inn i arkivet ennå. han flyr rundt som et wild card der inne og vil dukke opp i drømmene inntil han er arkivert. Hvis du drømmer om ham om morgenen derimot, sånn typisk like før du våkner, kan det være han tenker på deg.. Anonymkode: 6c19a...836
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #3 Skrevet 17. november 2018 Forsking tyder på at drømmer ikke betyr noen ting, det er ingenting å fortolke, symbolikk etc. Det er derimot vanlig å drømme om ting man tenker mye på, så det kan hende du tenker for mye på ham. Anonymkode: 35c1e...68e
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #4 Skrevet 18. november 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Forsking tyder på at drømmer ikke betyr noen ting, det er ingenting å fortolke, symbolikk etc. Det er derimot vanlig å drømme om ting man tenker mye på, så det kan hende du tenker for mye på ham. Anonymkode: 35c1e...68e Det er jo bare tull. Du har ikke lest International Journal of Dream Research, har du vel. Anonymkode: 6c19a...836
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå