AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #1 Skrevet 16. november 2018 Husker ikke helt nå alt sammen, men jeg husker jeg våknet i natt og ville notere det jeg drømte..men er rart at slik blir borte når du våkner igjen. Men drømmen inneholder min mor, en venninne av henne "Hilde" , han jeg er betatt av og diverse randoms. Jeg hadde skrevet under kontrakt på at sønnen til Hilde kunne publisere undertøysbilder (modellbilder) av meg offentlig. Jeg var på fest hos Hilde, hennes barn og mamma. De hadde også en hund. Jeg hadde litt kjærlihetssorg fordi jeg han jeg liker skal ut i krig og han begynner å poste masse bilder på instagram om tristhet. Om at det mest sannsnylig er hans siste tid, han legger ut masse bilder av familien sin osv. jeg får aldri sagt til han at jeg liker han. Anonymkode: 7c920...bda
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #2 Skrevet 17. november 2018 Drømmen om at du gav aksept til at noen kunne publisere bilde av deg kan rett og slett handle om at du ganske nylig har gitt noen lov til å dele bilder av deg eller tagge deg i bilde på Facebook e.l. I drømmen kommer dette ut på mer dramatisk form. (Sønnen til) Hilde behøver ikke å ha noe med det å gjøre i det hele tatt. Det er er snarer hva du forbinder med Hilde som er interessant. Den personen du har gitt tillatelse i det virkelige liv deler kanskje noen egenskaper som du forbinder med (sønnen til) Hilde? Drømmen om han du er betatt av symboliserer nettopp det drømmen sier: du er betatt av han men kan ikke få ham. Du har kjærlighetssorg. Hvorfor du ikke kan få ham er jeg ikke sikker på, men det har tydeligvis med noen utenforliggende ubøyelige rammer og vilkår (soldater i krig må adlyde statsmakten). Anonymkode: 8a566...114
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #3 Skrevet 17. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Drømmen om at du gav aksept til at noen kunne publisere bilde av deg kan rett og slett handle om at du ganske nylig har gitt noen lov til å dele bilder av deg eller tagge deg i bilde på Facebook e.l. I drømmen kommer dette ut på mer dramatisk form. (Sønnen til) Hilde behøver ikke å ha noe med det å gjøre i det hele tatt. Det er er snarer hva du forbinder med Hilde som er interessant. Den personen du har gitt tillatelse i det virkelige liv deler kanskje noen egenskaper som du forbinder med (sønnen til) Hilde? Drømmen om han du er betatt av symboliserer nettopp det drømmen sier: du er betatt av han men kan ikke få ham. Du har kjærlighetssorg. Hvorfor du ikke kan få ham er jeg ikke sikker på, men det har tydeligvis med noen utenforliggende ubøyelige rammer og vilkår (soldater i krig må adlyde statsmakten). Anonymkode: 8a566...114 Hilde har små barn, altså, ikke noen på min alder. De er barn og jeg kjenner dem ikke. Hilde kjenner jeg, en veldig behagelig dame. Men hun er voksen og mammas venninne. Jeg vet ikke om jeg kan få han eller ikke. Sender jeg han en melding og sier det som det er så kanskje vi kunne fått til. Men jeg ser for mange hinder. Og nei, han er ikke gift. Anonymkode: 7c920...bda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå