Gjest supernova_87 Skrevet 16. november 2018 #1 Skrevet 16. november 2018 Ja, nok sagt: Naboen holder seriøst på med sirkelsag klokken 23.49 på en fredag. Greit nok at det er helg og folk skal få feste hvordan enn de vil, men selv synes jeg det er uttafor. Og i tillegg har han en slags drill som høres ut som en bilalarm som nettopp har fått en kjepp i ræva. Hvor krakilsk ville du blitt? Ville du kastet en gammel utslitt skosåle på ham fra balkongen mens du gjemte deg i et svart laken så han ikke så hvem det var?
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #2 Skrevet 16. november 2018 Akkurat nå, Rainstorm skrev: Ja, nok sagt: Naboen holder seriøst på med sirkelsag klokken 23.49 på en fredag. Greit nok at det er helg og folk skal få feste hvordan enn de vil, men selv synes jeg det er uttafor. Og i tillegg har han en slags drill som høres ut som en bilalarm som nettopp har fått en kjepp i ræva. Hvor krakilsk ville du blitt? Ville du kastet en gammel utslitt skosåle på ham fra balkongen mens du gjemte deg i et svart laken så han ikke så hvem det var? JA Anonymkode: ecc46...c07 13
Gjest supernova_87 Skrevet 16. november 2018 #3 Skrevet 16. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: JA Anonymkode: ecc46...c07 Prøver du å få politiet på nakken min eller hva?
Zoey Skrevet 16. november 2018 #4 Skrevet 16. november 2018 Litt innenfor samme emne, men ikke helt samme utfall eller årsak... Da jeg var gravid og generelt var et hormontroll, så fikk jeg noia av bass/fest på natta. Jeg ble liggende å høre musikken i det fjerne (enebolig, så kan ikke skylde på lyder i huset) og bli eitrende irritert. Vel, jeg skylder på tilstanden. For en varm og tidlig sommernatt så hadde noen naboer fest. Det var tydelig. Jeg tenkte at siden det er lørdag så får jeg tåle det. Pent vær var det også. Klokka ble midnatt.. Halv Ett.. Nærmet seg ett. Varmen gjorde at jeg måtte ha vinduene oppe og festet anslo jeg til å være noen gater lengre nede i feltet, seff på siden av huset hvor soverommet ligger. Da klokka slo ett, ringte jeg politiet på 02800. Jeg sa at nå er det nok og at de må stoppe festen. Han jeg snakket med lurte på om jeg hadde adressen. Vel, frøken diger-mage trakk i morgenkåpe og ut i skumringen. Jeg gikk mot lyden og ble til slutt frustrert. Sa at det var litt lengre unna enn jeg trodde men at det trolig var i nærheten og de må bare komme hit og rulle ned en rute, så hører dere det. Og jeg la til en liten tirade om rånere og grufull musikksmak. Jeg ble oppringt igjen ti minutter etter. Det var DDE-konsert ute i en lokal park.... Moralen? Ring dem, heller enn å få dem på nakken. De tar faktisk sånt på alvor. 14
Gjest supernova_87 Skrevet 16. november 2018 #5 Skrevet 16. november 2018 (endret) 3 minutter siden, Zoey skrev: Litt innenfor samme emne, men ikke helt samme utfall eller årsak... Da jeg var gravid og generelt var et hormontroll, så fikk jeg noia av bass/fest på natta. Jeg ble liggende å høre musikken i det fjerne (enebolig, så kan ikke skylde på lyder i huset) og bli eitrende irritert. Vel, jeg skylder på tilstanden. For en varm og tidlig sommernatt så hadde noen naboer fest. Det var tydelig. Jeg tenkte at siden det er lørdag så får jeg tåle det. Pent vær var det også. Klokka ble midnatt.. Halv Ett.. Nærmet seg ett. Varmen gjorde at jeg måtte ha vinduene oppe og festet anslo jeg til å være noen gater lengre nede i feltet, seff på siden av huset hvor soverommet ligger. Da klokka slo ett, ringte jeg politiet på 02800. Jeg sa at nå er det nok og at de må stoppe festen. Han jeg snakket med lurte på om jeg hadde adressen. Vel, frøken diger-mage trakk i morgenkåpe og ut i skumringen. Jeg gikk mot lyden og ble til slutt frustrert. Sa at det var litt lengre unna enn jeg trodde men at det trolig var i nærheten og de må bare komme hit og rulle ned en rute, så hører dere det. Og jeg la til en liten tirade om rånere og grufull musikksmak. Jeg ble oppringt igjen ti minutter etter. Det var DDE-konsert ute i en lokal park.... Moralen? Ring dem, heller enn å få dem på nakken. De tar faktisk sånt på alvor. Åh, jeg lo! Det synes skulle jeg sett, en sinna diger-mage-frøken på telefonen med onkel politi! Midt i sumarnatta. Nå har de gått over til hamring og spikring så da er det litt bedre. Men hva tenker folk på som pusser opp midt på natta? Da skal man jo fjase på KG! Endret 16. november 2018 av Rainstorm
Gjest supernova_87 Skrevet 16. november 2018 #6 Skrevet 16. november 2018 Fy fakerten, hva feiler det sånne folk?
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #7 Skrevet 16. november 2018 Hva om du setter på "Nå skal vi skilles Johanne" på max volum i morgen tidlig? Da er de sikkert trøtte etter all jobbinga og vil sove. Anonymkode: 732b1...511 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #8 Skrevet 16. november 2018 Omg, jeg hadde klikka Kanke ha sirkesag skjærende (heh) i øra på freddan. Si ifra til idioten. Anonymkode: c80d6...61c 3
Zoey Skrevet 16. november 2018 #9 Skrevet 16. november 2018 (endret) Bank tilbake i samme rytme. Som om du svarer. Er han under deg? Spikrer han med fire slag og stopper litt, bank med noe hardt fire ganger tilbake. Kanskje han tror du er gal. Hvis han spør så si noe om at du ikke vet at han pusset opp, men at du hadde besøk av aliens i går kveld og du lærte deg å kommunisere med dem. Så utbroderer du at de har et språk med perkusjon som hovedverkøy og at du klarte å dekode det fordi du fant fellestrekk til morse. Også legg til at du ikke får lov til å ta medisinene dine etter kl 23. Så holder han kanskje stilletiden etter det....? Endret 16. november 2018 av Zoey 4
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #10 Skrevet 16. november 2018 Kan du ikke være den voksne og banke på og fortelle at det holder? Anonymkode: bd923...929 3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #11 Skrevet 17. november 2018 2 hours ago, Rainstorm said: Ja, nok sagt: Naboen holder seriøst på med sirkelsag klokken 23.49 på en fredag. Greit nok at det er helg og folk skal få feste hvordan enn de vil, men selv synes jeg det er uttafor. Og i tillegg har han en slags drill som høres ut som en bilalarm som nettopp har fått en kjepp i ræva. Hvor krakilsk ville du blitt? Ville du kastet en gammel utslitt skosåle på ham fra balkongen mens du gjemte deg i et svart laken så han ikke så hvem det var? Er det i et nabolag gjelder vel regler også. Jeg hadde blitt forbanna, og hadde det bodd mange i området hadde jeg heller ringt politiet og klaget fremfor å ta det opp med vedkommende pga jeg mener det ikke skal være nødvendig å forklare slikt til voksne folk. Anonymkode: cab1b...c0a 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #12 Skrevet 17. november 2018 Venter på standardsvaret: "Når du har valgt å bosette deg i blokk må du finne deg i støy!!!" Anonymkode: a26fe...0a5 4
Nevod Skrevet 17. november 2018 #13 Skrevet 17. november 2018 Folk må få lov til å gjøre hva de vil på egen tomt. Om du ikke takler naboer, så får du bosette deg på en øde plass med kilometer til nærmeste hus.
Sirinna Skrevet 17. november 2018 #14 Skrevet 17. november 2018 3 timer siden, Zoey skrev: Litt innenfor samme emne, men ikke helt samme utfall eller årsak... Da jeg var gravid og generelt var et hormontroll, så fikk jeg noia av bass/fest på natta. Jeg ble liggende å høre musikken i det fjerne (enebolig, så kan ikke skylde på lyder i huset) og bli eitrende irritert. Vel, jeg skylder på tilstanden. For en varm og tidlig sommernatt så hadde noen naboer fest. Det var tydelig. Jeg tenkte at siden det er lørdag så får jeg tåle det. Pent vær var det også. Klokka ble midnatt.. Halv Ett.. Nærmet seg ett. Varmen gjorde at jeg måtte ha vinduene oppe og festet anslo jeg til å være noen gater lengre nede i feltet, seff på siden av huset hvor soverommet ligger. Da klokka slo ett, ringte jeg politiet på 02800. Jeg sa at nå er det nok og at de må stoppe festen. Han jeg snakket med lurte på om jeg hadde adressen. Vel, frøken diger-mage trakk i morgenkåpe og ut i skumringen. Jeg gikk mot lyden og ble til slutt frustrert. Sa at det var litt lengre unna enn jeg trodde men at det trolig var i nærheten og de må bare komme hit og rulle ned en rute, så hører dere det. Og jeg la til en liten tirade om rånere og grufull musikksmak. Jeg ble oppringt igjen ti minutter etter. Det var DDE-konsert ute i en lokal park.... Moralen? Ring dem, heller enn å få dem på nakken. De tar faktisk sånt på alvor. 😂😂😂😂 beste jeg har lest på lenge 😂 3
Gjest supernova_87 Skrevet 17. november 2018 #15 Skrevet 17. november 2018 16 timer siden, Nevod skrev: Folk må få lov til å gjøre hva de vil på egen tomt. Om du ikke takler naboer, så får du bosette deg på en øde plass med kilometer til nærmeste hus. Liksom! Det er ikke greit med sirkelsag midt på natta hvis man bor i nærheten av folk. Om du skal sage opp diverse på nattestid får du bosette deg en øde plass selv! 18 timer siden, Zoey skrev: Bank tilbake i samme rytme. Som om du svarer. Er han under deg? Spikrer han med fire slag og stopper litt, bank med noe hardt fire ganger tilbake. Kanskje han tror du er gal. Hvis han spør så si noe om at du ikke vet at han pusset opp, men at du hadde besøk av aliens i går kveld og du lærte deg å kommunisere med dem. Så utbroderer du at de har et språk med perkusjon som hovedverkøy og at du klarte å dekode det fordi du fant fellestrekk til morse. Også legg til at du ikke får lov til å ta medisinene dine etter kl 23. Så holder han kanskje stilletiden etter det....? Godt forslag! Han er ikke i samme bygning som meg, men enebolig midt i mot blokka. Så han forstyrra jo kjempemange!
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #16 Skrevet 17. november 2018 20 timer siden, Nevod skrev: Folk må få lov til å gjøre hva de vil på egen tomt. Om du ikke takler naboer, så får du bosette deg på en øde plass med kilometer til nærmeste hus. Der kom den! Anonymkode: a26fe...0a5 3
Snaskesnusken Skrevet 18. november 2018 #17 Skrevet 18. november 2018 På 17.11.2018 den 0.05, Zoey skrev: Litt innenfor samme emne, men ikke helt samme utfall eller årsak... Da jeg var gravid og generelt var et hormontroll, så fikk jeg noia av bass/fest på natta. Jeg ble liggende å høre musikken i det fjerne (enebolig, så kan ikke skylde på lyder i huset) og bli eitrende irritert. Vel, jeg skylder på tilstanden. For en varm og tidlig sommernatt så hadde noen naboer fest. Det var tydelig. Jeg tenkte at siden det er lørdag så får jeg tåle det. Pent vær var det også. Klokka ble midnatt.. Halv Ett.. Nærmet seg ett. Varmen gjorde at jeg måtte ha vinduene oppe og festet anslo jeg til å være noen gater lengre nede i feltet, seff på siden av huset hvor soverommet ligger. Da klokka slo ett, ringte jeg politiet på 02800. Jeg sa at nå er det nok og at de må stoppe festen. Han jeg snakket med lurte på om jeg hadde adressen. Vel, frøken diger-mage trakk i morgenkåpe og ut i skumringen. Jeg gikk mot lyden og ble til slutt frustrert. Sa at det var litt lengre unna enn jeg trodde men at det trolig var i nærheten og de må bare komme hit og rulle ned en rute, så hører dere det. Og jeg la til en liten tirade om rånere og grufull musikksmak. Jeg ble oppringt igjen ti minutter etter. Det var DDE-konsert ute i en lokal park.... Moralen? Ring dem, heller enn å få dem på nakken. De tar faktisk sånt på alvor. Oida..😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå