Gå til innhold

God hudpleie serie (anti-aging)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen anbefale en god hudpleie serie med anti-aging produkter til alderen 30+? 

Leser meg helt bort i alle valgene 😂 

Anonymkode: 95c41...95e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

No7 intense advance ;)

• Liker 1
Skrevet

Solkrem.

Anonymkode: 13512...e09

• Liker 4
Skrevet

Jeg liker paulas choice sin lyseblå resistserie. Men jeg bruker den mørkeblå Resistkremen med retinol som nattkrem og dagkrem fra exuviance. 

Har lyst til å prøve elixir eller zoskin. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Sokkar skrev:

No7 intense advance ;)

Takk 😊 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Solkrem.

Anonymkode: 13512...e09

Bruker selvfølgelig solkrem. Til og med faktor i makeupen, men vil gjerne ha anti-aging produkter i hudpleie produktene også. De virker på annen måte enn solkremen. 

Solkremen funker dårlig på kronisk vondt i hode linjene mellom øynene, og kronisk trøtt øynene huden rundt øynene mine 😂🙈 

Har vært ett tøft år, og det merkes dessverre på huden☹️

Skrevet

Gå til hudpleier? Exuviance er et godt merke med masse anti-age-produkter. Så får du en god hudpleie og skreddersydde anbefalinger. 

Skrevet

Noen som har erfaring med sothys?

Anonymkode: 46b99...470

Skrevet
11 timer siden, Guidet Kvinne skrev:

Gå til hudpleier? Exuviance er et godt merke med masse anti-age-produkter. Så får du en god hudpleie og skreddersydde anbefalinger. 

Har vært hos hudpleier, men endte opp med produkter jeg ikke var fornøyd med i det hele tatt 😏

Kan jo alltid prøve noen andre men. 

Skrevet

Noe av det beste innen anti-age er vel tretinoin, eventuelt den mye mildere varianten retinol.

Anonymkode: 43b14...a31

Skrevet

Hva har du i bunnen? Altså, sensitiv, tørr, oljete hud ol?

Skrevet

The Ordinary! Føler jeg messer om dette merket over alt, men det er så bra. Og grisebillig! Om du har lyst til å bruke litt mer penger, er Niod (fra samme firma som lager The Ordinary, altså Deciem) også ekstremt bra.

De har retinol i mange varianter, vitamin c, og masse oljer og fuktighetsgivere

Skrevet
3 timer siden, ^^Belle^^ skrev:

The Ordinary! Føler jeg messer om dette merket over alt, men det er så bra. Og grisebillig! Om du har lyst til å bruke litt mer penger, er Niod (fra samme firma som lager The Ordinary, altså Deciem) også ekstremt bra.

De har retinol i mange varianter, vitamin c, og masse oljer og fuktighetsgivere

Hvordan bruker du dette sånn detaljert liksom?

Jeg har kjøpt hyualoronsyre+niacimid - men tja.....føler det er helt nøytral effekt.

Vet du om type C-vitamin osv er dumt under prøverørsforsøk? Vet retinol skal unngås altså, men ble usikker på C-vitamin.

Mulig effekten uteblir nettopp fordi jeg ikke bruker syrene jevnlig. 

Gjest Brunette89
Skrevet

Elixir cosmecuticals! De har helt fantastiske produkter som løser mange ulike hudproblemer, spesielt når det kommer til aldring , rosacea, acne, pigmentflekker osv, koster litt, men enormt drøye produkter som virkelig gir det de lover. 

Skrevet
På 17.11.2018 den 1.35, AnonymBruker skrev:

Noen som har erfaring med sothys?

Anonymkode: 46b99...470

Jeg har. Kan du sende meg en Pm? 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...