AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #1 Skrevet 16. november 2018 (Litt usikker på om dette skulle stått under klær eller her) Jeg syns mine blir så fort slappe. Vasker de på 40 grader i vaskepose, men er det best å vaske de for hånd? Skal kjøpe meg nye å tenkte at NÅ skal de holde litt lenger uten at spilen knekker, stikker ut eller at de blir myke og ikke støtter godt. Anonymkode: d2a02...783 1
Hurrahei Skrevet 16. november 2018 #2 Skrevet 16. november 2018 (endret) I vaskepose, alene i maskinen, på ullprogram, uten sentrifuge, henges våte til tørk på badet! (Flytende ullvaskemiddel,ikke tøymykner) Endret 16. november 2018 av Hurrahei 3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #3 Skrevet 16. november 2018 Akkurat nå, Hurrahei skrev: I vaskepose, alene i maskinen, på ullprogram, uten sentrifuge, henges våte til tørk på badet! Da skal jeg forsøke det! Slutter hvertfall å vaske de som jeg har gjort til nå. Er så dyrt å kjøpe hele tiden når jeg må ha skikkelige bh’er fordi jeg har tunge bryst 😩 Anonymkode: d2a02...783 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #4 Skrevet 17. november 2018 Trenger ikke være vaskinga som gjør det? Man skal visst ikke bruke BHen over flere dager, har jeg lest, men bytte på.......(gidder jeg i hvert fall ikke). Anonymkode: 91715...1a6
visp Skrevet 17. november 2018 #5 Skrevet 17. november 2018 Vasker de pent for hånd når de er nye og etterhvert gidder jeg ikke lengre så tar de sammen med 40 grader i vaskepose. 1
applestories Skrevet 17. november 2018 #6 Skrevet 17. november 2018 Mine vaskes også på 40 grader i vaskepose. Noen holder seg gode som ny i mange år, andre blir fortere litt slapp i fisken. Tror nok det har med mer å gjøre enn vaskemaskin eller ikke vaskemaskin, men det er nok verdt et forsøk om du har tid og ork til det.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #7 Skrevet 17. november 2018 At noen bh'er blir litt fortere slappe i fisken enn andre, har vel like så mye å gjøre med hvor godt brukt de er, og hvordan man oppbevarer dem mellom hver bruk, enn hvordan man vasker dem.. Anonymkode: dde6c...e19
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #8 Skrevet 17. november 2018 Jeg vasker som alt annet undertøy på 60 grader, men bruker vaskepose. Har BH-er fra triumph som jeg har hatt i flere år uten at de er slitte. Jeg oppbevarer BH-ene mine veldig pent dog, og bruker ikke BH hjemme så ofte. Anonymkode: 624e7...480
Nuttery Skrevet 17. november 2018 #9 Skrevet 17. november 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: At noen bh'er blir litt fortere slappe i fisken enn andre, har vel like så mye å gjøre med hvor godt brukt de er, og hvordan man oppbevarer dem mellom hver bruk, enn hvordan man vasker dem.. Anonymkode: dde6c...e19 Hva mener du med "hvordan man oppbevarer dem mellom bruk"?
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #10 Skrevet 17. november 2018 1 minutt siden, Nuttery skrev: Hva mener du med "hvordan man oppbevarer dem mellom bruk"? Jeg er ikke den du siterte, men de skal helst henge i skapet på en BH-henger. Jeg har BH-henger med 3 plasser for hver henger. Eller du kan legge dem i skuffen og så legge cupene "oppå" hverandre og sokker i cuppen på den som blir liggendes nederst sånn at ingen av cuppene blir liggendes flate. Anonymkode: 624e7...480
Nuttery Skrevet 17. november 2018 #11 Skrevet 17. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke den du siterte, men de skal helst henge i skapet på en BH-henger. Jeg har BH-henger med 3 plasser for hver henger. Eller du kan legge dem i skuffen og så legge cupene "oppå" hverandre og sokker i cuppen på den som blir liggendes nederst sånn at ingen av cuppene blir liggendes flate. Anonymkode: 624e7...480 Ah, da gjør jeg det riktig. Skjønte ikke at det fantes mange måter å "oppbevare" bher på. Aldri tenkt på det.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #12 Skrevet 17. november 2018 Vaskepose. Finvask i maskin. Laveste sentrifugehastighet. Aldri skyllemiddel. Henges på henger for tørk. Holder seg pent. Holder spenst og fasong. Holder seg lenge (mange år). Anonymkode: d21e5...251
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #13 Skrevet 17. november 2018 Vaskepose, 40 grader. Vasker dem sammen med andre klær som gensere, t-skjorter o.l. Henger dem til tørk på stativet og slenger dem i undertøysskuffen etterpå. Synes jeg har dem i en evighet, enten det er dyre merker eller lindex. Anonymkode: 9c72b...502
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå