Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2005 #1 Skrevet 28. mars 2005 Hvilke volummascaraer finnes og hvilken er din favoritt? Nå har jeg H. Rubinstein Lash Queen, den er god.
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2005 #2 Skrevet 28. mars 2005 Max Factor 2000 calorie er omtrent den beste jeg har prøvd. Veldig holdbar er den også.
Arkana Skrevet 28. mars 2005 #3 Skrevet 28. mars 2005 YSL Faux Cils er min klare favoritt. Drømmevipper!
Uma Skrevet 30. mars 2005 #4 Skrevet 30. mars 2005 Gosh maskaraene er bra- de forlenger og gir volum. Og du kan legge lag på lag uten at de klumper! Koster vel rundt 60-80 kr og fåes på Vita. På andre plass er Rimmel Endless maskara og på tredje plass er maskaraene til Lancome- bare på grunn av at de er dyre.
Gjest Odense Skrevet 30. mars 2005 #5 Skrevet 30. mars 2005 YSL Faux Cils er min klare favoritt. Drømmevipper! Enig! :-) Kjempe bra maskara, ser at Clarins har fått en ny volum maskara, lurer på om jeg må prøve..
IdaC Skrevet 31. mars 2005 #6 Skrevet 31. mars 2005 YSL Faux Cils er jeg veldig fornøyd med. Har brukt den i flere år nå. Anbefales
Gjest siri t Skrevet 31. mars 2005 #7 Skrevet 31. mars 2005 har prøvd mange forskjellige, de dyrere og de rimeligere. Det er flere jeg liker kjempegodt, bla annet YSL (noen som har prøvd Spider Eyes ennå?) og Helena Rubenstein. Merkelig nok vender jeg stadig tilbake til den billigere sorte Collection 2000. Den er helt herlig! Flere har spurt meg om jeg har falske vipper (har normalt lengde på dem fra naturens side). Jeg husker denne mascaraen scoret høyt i en test i KK(?) for lenge siden. Men den er litt sær -- kanskje litt flytende? men så hater jeg 'tørre,klumpe mascaraer! Jeg elsker Collection2000 sin, det er som å 'male' vippene! noen som har prøvd? siri
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #9 Skrevet 1. april 2005 Jeg elsker Collection2000 sin' date=' det er som å 'male' vippene! noen som har prøvd?[/quote'] Selges de ennå? Husker de hadde dem på Adelsten før i tida. Hvor selges de nå?
Tusseline Skrevet 1. april 2005 #10 Skrevet 1. april 2005 I parfymeri ligger prisen på omtrent 200 kr. Litt i overkant. Er forøvrig kjempefornøyd med Faux Cils!
Gjest siri t Skrevet 1. april 2005 #11 Skrevet 1. april 2005 Det er enten KappAhl eller Cubus mener jeg. Tror det er KappAhl. Eller var dte Cubus? De har den ennå i alle fall, så tydelig at flere kjøper den fortsatt:) hilsen siri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå