Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er aktiv prøver og har ikke tatt test denne mnd men første mensdag var det JÆVLIG vondt i 2 timer, heftig smerter i ryggen og vanskelig med å stå. Vanlig mens så blør jeg 2-3 dager, jeg er nå på dag 6, med menssmerter og ferskt blod. 🤔 Skal til gynekolog på tirsdag

Videoannonse
Annonse
Gjest duftlyset
Skrevet

kan høres ut som en spontanabort ja. 

Skrevet

Kan høres litt sånn ut, fint du skal til gyn som kan sjekke at alt evt. er ute om det var tilfelle. Lykke til! 

Anonymkode: f2d2c...570

Skrevet

Når jeg mistet i 5+0 så var det som en helt vanlig mens. Varte i 5 dager + litt spotting. Ingen smerter. Altså, typisk mens for meg.

Når jeg mistet i 7+1, så hadde jeg vondt nederst i ryggen de første 1-2 dager. Blødde som vanlig mens i 5 dager, så småblødde i 14 dager til (totalt 19 dager med blødning).

Aldri opplevde fossblødning eller klumper som noen beskriver.

Skrevet

Jeg har hatt et par menstruasjoner etter pilleslutt nå og denne gangen var smertene ganske kraftige de to første dagene. Jeg hadde også problemer med å holde meg på bena, og måtte tygge smertestillende. Varte i 5 dager som normalt, men hos meg tror jeg det er at kroppen «kommer tilbake» til seg selv etter hormonprevensjon. 

Anonymkode: 2d09a...9b5

Skrevet

Først bare litt blødning, så mer og så blod og smerter. Det var i uke 8. 

Anonymkode: 8d647...eb7

Skrevet

Jeg mistet i uke 6 i juni, jeg merket litt brunlig utflod på kvelden. Neste morning begynnte jeg å blø og jeg blødde kraftig ut over dagen og de neste dagene. Blødningene varte litt lengre enn vanlig mens. Jeg fikk negativ test på dag 4 med blødning!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...