Prøver18 Skrevet 16. november 2018 #1 Skrevet 16. november 2018 Jeg er aktiv prøver og har ikke tatt test denne mnd men første mensdag var det JÆVLIG vondt i 2 timer, heftig smerter i ryggen og vanskelig med å stå. Vanlig mens så blør jeg 2-3 dager, jeg er nå på dag 6, med menssmerter og ferskt blod. 🤔 Skal til gynekolog på tirsdag
Gjest duftlyset Skrevet 16. november 2018 #2 Skrevet 16. november 2018 kan høres ut som en spontanabort ja.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #3 Skrevet 17. november 2018 Kan høres litt sånn ut, fint du skal til gyn som kan sjekke at alt evt. er ute om det var tilfelle. Lykke til! Anonymkode: f2d2c...570
Ny Bruker Skrevet 17. november 2018 #4 Skrevet 17. november 2018 Når jeg mistet i 5+0 så var det som en helt vanlig mens. Varte i 5 dager + litt spotting. Ingen smerter. Altså, typisk mens for meg. Når jeg mistet i 7+1, så hadde jeg vondt nederst i ryggen de første 1-2 dager. Blødde som vanlig mens i 5 dager, så småblødde i 14 dager til (totalt 19 dager med blødning). Aldri opplevde fossblødning eller klumper som noen beskriver.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #5 Skrevet 17. november 2018 Jeg har hatt et par menstruasjoner etter pilleslutt nå og denne gangen var smertene ganske kraftige de to første dagene. Jeg hadde også problemer med å holde meg på bena, og måtte tygge smertestillende. Varte i 5 dager som normalt, men hos meg tror jeg det er at kroppen «kommer tilbake» til seg selv etter hormonprevensjon. Anonymkode: 2d09a...9b5
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #6 Skrevet 18. november 2018 Først bare litt blødning, så mer og så blod og smerter. Det var i uke 8. Anonymkode: 8d647...eb7
frk.Sanna Skrevet 18. november 2018 #7 Skrevet 18. november 2018 Jeg mistet i uke 6 i juni, jeg merket litt brunlig utflod på kvelden. Neste morning begynnte jeg å blø og jeg blødde kraftig ut over dagen og de neste dagene. Blødningene varte litt lengre enn vanlig mens. Jeg fikk negativ test på dag 4 med blødning!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå