Gjest ..A.. Skrevet 28. mars 2005 #1 Del Skrevet 28. mars 2005 ...er bare herlige:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillesøster Skrevet 28. mars 2005 #2 Del Skrevet 28. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 28. mars 2005 #3 Del Skrevet 28. mars 2005 Vet ikke jeg. Synes de er lite hjelpsomme og dårlige til å gi komplimenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillesøster Skrevet 28. mars 2005 #4 Del Skrevet 28. mars 2005 Vet ikke jeg. Synes de er lite hjelpsomme og dårlige til å gi komplimenter Det er norske kvinner vi snakker om, ikke norske menn, rattelsnake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SumoBryter Skrevet 28. mars 2005 #5 Del Skrevet 28. mars 2005 Fint for deg, da er du vel i rett land Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 28. mars 2005 #6 Del Skrevet 28. mars 2005 Tja. Synes litt vel mange av dem har for dårlig selvtillit. Videre finner jeg dem ofte litt kjedelig. Ikke mange av dem som kan konversere om mye rart, ha meninger om mangt, og faktisk sitte inne med kunnskaper om annet enn hva de driver med. Men heldigvis er jeg som mann ikke så fryktelig kravstor, og det holder med et sett fine pupper og en bra rumpe. Akkurat hva som trengs for at barn skal bringes trygt fram i livet. Resten får far ta seg av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 28. mars 2005 #7 Del Skrevet 28. mars 2005 Det er norske kvinner vi snakker om, ikke norske menn, rattelsnake Pfft...Hver gang jeg er i utlandet får jeg masse komplimenter om hvor deilig jeg er og alle klår på meg, alle er hjelpsomme og behandler meg som en prins. Men her i Norge...neida! Ikke en kommentar om hvor smukk jeg er :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 28. mars 2005 #8 Del Skrevet 28. mars 2005 Ikke en kommentar om hvor smukk jeg er :-? Halloooooo!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 28. mars 2005 #9 Del Skrevet 28. mars 2005 Jamen du har jo litt gener fra Australia(?), så du teller ikke som norsk . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 28. mars 2005 #10 Del Skrevet 28. mars 2005 Ok, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 28. mars 2005 #11 Del Skrevet 28. mars 2005 Tja. Synes litt vel mange av dem har for dårlig selvtillit. Videre finner jeg dem ofte litt kjedelig. Ikke mange av dem som kan konversere om mye rart, ha meninger om mangt, og faktisk sitte inne med kunnskaper om annet enn hva de driver med. Kjære TomKrus jeg tror du må ha truffet helt feil damer! Vi er da mange som elsker å diskutere (og da tenker jeg ikke på typiske "dameting") Helt sant! Jeg kan ikke tenke meg noe kjedeligere enn å bare prate om været, moter, ditt og datt :evil: Men, å diskutere religion, åndelighet og andre spennende temaer som finnes,- det er moro det! særlig om jeg kan erte opp noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. mars 2005 #12 Del Skrevet 28. mars 2005 Offcourse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. mars 2005 #13 Del Skrevet 28. mars 2005 Pfft...Hver gang jeg er i utlandet får jeg masse komplimenter om hvor deilig jeg er og alle klår på meg, alle er hjelpsomme og behandler meg som en prins. Men her i Norge...neida! Ikke en kommentar om hvor smukk jeg er :-? I England? Eller alle steder i utlandet? Jenter liker ofte utenlandske gutter, ulike "de vanlige" de er vant med.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 29. mars 2005 #14 Del Skrevet 29. mars 2005 Pfft...Hver gang jeg er i utlandet får jeg masse komplimenter om hvor deilig jeg er og alle klår på meg, alle er hjelpsomme og behandler meg som en prins. Men her i Norge...neida! Ikke en kommentar om hvor smukk jeg er :-? kanskje norske damer bare har litt annerledes smak enn våre utenlandske søstre? ikke vet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2005 #15 Del Skrevet 29. mars 2005 Norske damer har dessverre en lei tendens til å være lubne, godslige, fornøyde, hverdagslige, lite unike og svært enkle. Spesielt Oslo-damer har en lei tendens til å være krampaktige, wanna bees, falske, substansløse, uten mål og mening, liksom som de i Friends eller Homsepatruljen, liksom overkule, arrogante, gledesløse og svært lite hyggelige og lite behjelpsomme og de er ikke høflige. PS! Det er helt seriøst ment og kunne like gjerne ha stått under Generell debatt. Ironiflagg hører derfor ikke hjemme her, selv om noen vil le og synes det er tull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 29. mars 2005 #16 Del Skrevet 29. mars 2005 Takk Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2005 #17 Del Skrevet 30. mars 2005 Tja. Synes litt vel mange av dem har for dårlig selvtillit. Videre finner jeg dem ofte litt kjedelig. Ikke mange av dem som kan konversere om mye rart, ha meninger om mangt, og faktisk sitte inne med kunnskaper om annet enn hva de driver med. Men heldigvis er jeg som mann ikke så fryktelig kravstor, og det holder med et sett fine pupper og en bra rumpe. Akkurat hva som trengs for at barn skal bringes trygt fram i livet. Resten får far ta seg av. Sukk. Jeg har faktisk mye av det første du nevner, men egentlig ganske små pupper. Dessuten er de opptatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 6. april 2005 #18 Del Skrevet 6. april 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2005 #19 Del Skrevet 7. april 2005 Norske kvinner er gjerne klumsete og klumpete budeier...se rundt deg og du ser at nordmenn generelt er svært lite elegante. Det lyser gårdsbruk og poteteter av hele gjengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 7. april 2005 #20 Del Skrevet 7. april 2005 Stakkars deg hvis du synes det er et problem :o Du er perfekt,du da ? :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå