AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #1 Skrevet 16. november 2018 Noen som kan fortelle meg hvordan første klasse i Steinerskolen ser ut ...? De har jo ikke timeplan f eks., før i andre klasse... Anonymkode: 8ef6b...798
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #3 Skrevet 17. november 2018 Ingen som vet nei...? Anonymkode: 8ef6b...798
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #4 Skrevet 17. november 2018 Hørt om steiner skolen men kjenner ingen som går der/eller har gått der. Vi får dytte denne opp litt :) Anonymkode: 7cbb5...de5
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #5 Skrevet 17. november 2018 Du burde spesifisert hvilken skole. Men her er hva 1 klasse i Trondheim gjør, og pedagogikken ligger jo i bånn hos de øvrige Steinerskolene. Anonymkode: 0f825...1f2 1
Sliten&kjørt52 Skrevet 17. november 2018 #6 Skrevet 17. november 2018 (endret) Gåsehud ! https://www.dpmanager.no/data/files/416_7905c_labarnværebarn_web.pdf "De lærer seg å være del av en gruppe, samtidig som de blir sett og respektert for sine ulikheter. Læreren fokuserer på øvelse av ulike ferdigheter, der resultatet kommer til syne over tid. Prosessen verdsettes høyere enn resultatet. Opplevelsen av mestring vokser hos den som har anstrengt seg, prøvd og prøvd og prøvd igjen." Er det for sent når 51 År ..? Eller spole tilbake ? -Jeg spratt ut av vinduet i 1. Klasse. "Gjemte" meg på taket -en skole i Groruddalen -etter 14 dager. ... Lurer på hvordan livet hadde blitt ..? JaJa. Får spille med de korta man har 🙂 Livet er en rar dings... Men noe å tenke på, for dere som har en "Umulius", -spør du meg..! ( Ikke att noen gjør det... Men...). A.(CAVE:Fnatt) Endret 17. november 2018 av Sliten&kjørt51 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #7 Skrevet 17. november 2018 2 timer siden, Sliten&kjørt51 skrev: Gåsehud ! https://www.dpmanager.no/data/files/416_7905c_labarnværebarn_web.pdf "De lærer seg å være del av en gruppe, samtidig som de blir sett og respektert for sine ulikheter. Læreren fokuserer på øvelse av ulike ferdigheter, der resultatet kommer til syne over tid. Prosessen verdsettes høyere enn resultatet. Opplevelsen av mestring vokser hos den som har anstrengt seg, prøvd og prøvd og prøvd igjen." Er det for sent når 51 År ..? Eller spole tilbake ? -Jeg spratt ut av vinduet i 1. Klasse. "Gjemte" meg på taket -en skole i Groruddalen -etter 14 dager. ... Lurer på hvordan livet hadde blitt ..? JaJa. Får spille med de korta man har 🙂 Livet er en rar dings... Men noe å tenke på, for dere som har en "Umulius", -spør du meg..! ( Ikke att noen gjør det... Men...). A.(CAVE:Fnatt) Ja du sier noe.. Anonymkode: 8ef6b...798
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #8 Skrevet 18. november 2018 På 17.11.2018 den 10.49, Sliten&kjørt51 skrev: Gåsehud ! https://www.dpmanager.no/data/files/416_7905c_labarnværebarn_web.pdf "De lærer seg å være del av en gruppe, samtidig som de blir sett og respektert for sine ulikheter. Læreren fokuserer på øvelse av ulike ferdigheter, der resultatet kommer til syne over tid. Prosessen verdsettes høyere enn resultatet. Opplevelsen av mestring vokser hos den som har anstrengt seg, prøvd og prøvd og prøvd igjen." Er det for sent når 51 År ..? Eller spole tilbake ? -Jeg spratt ut av vinduet i 1. Klasse. "Gjemte" meg på taket -en skole i Groruddalen -etter 14 dager. ... Lurer på hvordan livet hadde blitt ..? JaJa. Får spille med de korta man har 🙂 Livet er en rar dings... Men noe å tenke på, for dere som har en "Umulius", -spør du meg..! ( Ikke att noen gjør det... Men...). A.(CAVE:Fnatt) er du hyperaktiv? har lest innleggene dine, og de er veldig rotete skrevet. Anonymkode: de27c...4be 3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #9 Skrevet 18. november 2018 Slik jeg har forstått det er det litt som i barnehage. De har ulike aktiviteter, forming, turer, leker m.m. Anonymkode: c1cd2...cbf 1
Påkrevd Skrevet 18. november 2018 #10 Skrevet 18. november 2018 (endret) På 16.11.2018 den 19.54, AnonymBruker skrev: Noen som kan fortelle meg hvordan første klasse i Steinerskolen ser ut ...? De har jo ikke timeplan f eks., før i andre klasse... Anonymkode: 8ef6b...798 Hadde ikke turt. Jeg har aldri gått der, og har vel alltid hatt inntrykk av at det er litt «snodige greier». Det ble kraftig forsterket etter å ha hørt episoden om Rudolf Steiner og hans filosofier på podcasten Taakeprat https://taakeprat.com/ Nå skal det sies at Steinerskolen/Steiner kun er vinklet fra én side her, og uten et særlig positivt utgangspunkt, men allikevel, Steiner og alt som har med ham å gjøre høres rimelig koko ut. Endret 18. november 2018 av Påkrevd
Sliten&kjørt52 Skrevet 18. november 2018 #11 Skrevet 18. november 2018 (endret) 4 timer siden, AnonymBruker skrev: er du hyperaktiv? har lest innleggene dine, og de er veldig rotete skrevet. Har ikke kompetanse til å svare på det. Er ikke Psykolog / Psykiatriker. Problemstillingen har aldri blitt nevnt, av fagpersoner, eller andre. Så det ville overraske meg, kjenner folk som Virkelig er... Rotete skrevet; som i "layout" / Oppsett ..? Eller har du problemer med å fatte hva jeg mener ? "Anonym" de27c...4be ( Du glemte stor bokstav i starten ! ) A.(CAVE:Fnatt ) Endret 18. november 2018 av Sliten&kjørt51
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #12 Skrevet 18. november 2018 2 timer siden, Sliten&kjørt51 skrev: Har ikke kompetanse til å svare på det. Er ikke Psykolog / Psykiatriker. Problemstillingen har aldri blitt nevnt, av fagpersoner, eller andre. Så det ville overraske meg, kjenner folk som Virkelig er... Rotete skrevet; som i "layout" / Oppsett ..? Eller har du problemer med å fatte hva jeg mener ? "Anonym" de27c...4be ( Du glemte stor bokstav i starten ! ) A.(CAVE:Fnatt ) ja, jeg har litt problemer med å oppfatte hva du skriver og mener. Anonymkode: de27c...4be
Sliten&kjørt52 Skrevet 18. november 2018 #13 Skrevet 18. november 2018 (endret) 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: ja, jeg har litt problemer med å oppfatte hva du skriver og mener. Anonymkode: de27c...4be S å trist... A.(CAVE.Fnatt) Endret 18. november 2018 av Sliten&kjørt51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå