AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #1 Del Skrevet 16. november 2018 Hadde en koselig middag med ungene og tente stearinlys. Slukker lysene før jeg begynner å rydde opp og vipps så er 3 åringen oppe på bordet,tok duftlyset og klarte av alle ting å få stearinen som ikke var størkna oppe i håret til frøkna på snart 2 😭😭😭😭😭 Tok henne i dusjen og prøvde balsam og shampo uten noe hell,så var bare å finne fram hårmaskinen! Det er fremdeles stearin i håret og det stinker som fy! Trøster meg med at det vokser ut,men herregud er det mulig!! Noen tips til å få bort restene av sterainen som er i håret? Anonymkode: c186b...b9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #2 Del Skrevet 16. november 2018 Det er bare unge drittsekkmenn som klarer dette. Anonymkode: bc770...8d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaLena Skrevet 16. november 2018 #3 Del Skrevet 16. november 2018 (endret) Må le nå. Eksem min fikk stearin i håret, under armene og i øynene en gang jeg skulle slukke ett lys på hylla over senga. Jeg skal love deg at han sleit med å få løs det og jeg holdt på å le meg ihjel 😂😂😂 Du får bare dra det ut av håret og vaske med så varmt vann du klarer. Endret 16. november 2018 av EvaLena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #4 Del Skrevet 16. november 2018 Googlet litt og fant dette. Kanskje det kan være til hjelp? http://www.digiterradesign.com/slik-fjerner-stearin-fra-hair/ Anonymkode: 3dc81...c63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rabrabara Skrevet 16. november 2018 #5 Del Skrevet 16. november 2018 Varm hårføner og kjøkkenpapir! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #6 Del Skrevet 16. november 2018 Knus/knekk stearinen mest mulig så du får løsnet den og børstet ut klumpene. Bruk tørkepapir og hårføner på resten. Evt. tørkepapir og rettetang (med tørkepapir "inni" rettetanga). Deretter kan du prøve med shampoo for å bli kvitt siste rest. (Trodde du det skulle la seg vaske ut når du startet med shampoo? ) Anonymkode: 6bd4c...6ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #7 Del Skrevet 16. november 2018 15 minutter siden, AnonymBruker said: Knus/knekk stearinen mest mulig så du får løsnet den og børstet ut klumpene. Bruk tørkepapir og hårføner på resten. Evt. tørkepapir og rettetang (med tørkepapir "inni" rettetanga). Deretter kan du prøve med shampoo for å bli kvitt siste rest. (Trodde du det skulle la seg vaske ut når du startet med shampoo? ) Anonymkode: 6bd4c...6ce Dette, prøv i tillegg Zalo på resten, en venninne brukte det på rester av voks i håret etter dreads. Anonymkode: 62d4c...57d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rullerusk Skrevet 16. november 2018 #8 Del Skrevet 16. november 2018 Olivenolje eller smør løser opp stearinlys. Vask deretter i sjampo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #9 Del Skrevet 16. november 2018 Prøve en slik «microfiber klut»? https://www.plusstid.no/hus-og-hjem/vasketips/slik-fjerner-du-stearin-fra-gulv Dette er fra gulv og ikke fra hår, men tenker at kjemien bak microfiber som løser opp fett er den samme uansett underlag 🤔🤔 Kan ikke skade å prøve? Vaske med klut og varmt vann i håret. Hadde nok selv tenkt tanken på zalo. Den er ikke bra for håret, men kan funke godt på å løse opp Anonymkode: 0ec83...c8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå