AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #1 Skrevet 16. november 2018 Jeg studerer og har blitt kjent med noen folk her som jeg henger med av og til. Jeg spurte om vi skulle dra på kino og alle hadde veldig lyst til å dra. Jeg har prøvd å ta initiativ til når vi skal dra slik at vi kan planlegge, men enten så svarer ikke folk eller så sier de at de ikke vet. Jeg tenker derfor at jeg bare får dra på kino alene, men dette har skjedd før (jeg sa ingenting til de at jeg dro), og da noen dager senere fant de plutselig ut at nå passet det å dra, men da hadde jeg jo allerede vært og sett filmen. Det blir litt kjipt om det skjer igjen og jeg aldri er med. Samtidig er dette en film jeg virkelig vil se, så vil ikke risikere å gå glipp av den. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Anonymkode: dfdd9...f1e
Zouk Skrevet 16. november 2018 #2 Skrevet 16. november 2018 Hei, synes du skal sørge for at du får sett filmen først og fremst. Siden du har foreslått tidspunkt og de ikke svarer eller ikke vet, gå alene. Hvis du orker å spørre en gang til kan du bestemme deg for et tidspunkt, informere om når du skal gå og tilby deg å bestille billetter hvis flere vil være med. (bestille, ikke spandere). Hvis de generelt er vage og unnvikende når du forslår noe, men veldig begeistret når andre kommer med det samme hadde jeg prøvd å finne noen andre å henge med. (mulig jeg tolker innlegget ditt for negativt, men akkurat det opplevde jeg selv som yngre og det var så kjipt. Heller gjøre ting alene da). Hvis de tar opp tråden og plutselig vet at de vil se filmen kan du jo vurdere om du vil se den to ganger. Heller to enn ingen hvis det er en film du virkelig ikke vil gå glipp av. 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #3 Skrevet 16. november 2018 Jeg ville ha dratt alene, men nå hadde ikke jeg hatt noe imot å se filmen to ganger på kino heller. 22 minutter siden, Zouk skrev: Hei, synes du skal sørge for at du får sett filmen først og fremst. Siden du har foreslått tidspunkt og de ikke svarer eller ikke vet, gå alene. Hvis du orker å spørre en gang til kan du bestemme deg for et tidspunkt, informere om når du skal gå og tilby deg å bestille billetter hvis flere vil være med. (bestille, ikke spandere). Hvis de generelt er vage og unnvikende når du forslår noe, men veldig begeistret når andre kommer med det samme hadde jeg prøvd å finne noen andre å henge med. (mulig jeg tolker innlegget ditt for negativt, men akkurat det opplevde jeg selv som yngre og det var så kjipt. Heller gjøre ting alene da). Hvis de tar opp tråden og plutselig vet at de vil se filmen kan du jo vurdere om du vil se den to ganger. Heller to enn ingen hvis det er en film du virkelig ikke vil gå glipp av. Tenker at man som student kan ha en ganske travel timeplan. Selv har jeg en vennegjeng der vi studerer det samme og er på samme studieår, men vi har så forskjellig timeplan og aktiviteter utenom skolen at det er vanskelig å finne tider der alle kan møtes. Noen jobber, noen er utenbys i forbindelse med vervarbeid, noen har besøk fra et annet land etc. Jeg har forsøkt å ta initiativ til kino med en annen vennegjeng, men per nå er det for vanskelig på grunn av forskjellige eksamensperioder. Vi studerer ikke det samme. Tenker uansett at man ikke trenger å dra med alle sammen, og man kan jo eventuelt bare spørre en først og deretter informere de andre at dere har tenkt til å dra og at de er velkommen til å bli med hvis de vil. Anonymkode: 0c02e...f17
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #4 Skrevet 17. november 2018 Dra alene, aldri la noe være i veien om det er noe du har lyst til. Bare pga du må gjøre det alene 🙂 Viktigste i livet er å trives i eget selskap, gjøre ting alene. Bryte ut av flokkmønsteret som nordmenn kjører hardt. Anonymkode: b5bb5...0cb 1
SPOCA Skrevet 18. november 2018 #6 Skrevet 18. november 2018 Jeg går gjerne på kino alene, ser ihvertfall ikke noe problem ved det. 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #7 Skrevet 18. november 2018 Kva med å dra dit med venna? Kom igjen da, folkens! Reklamen. Anonymkode: dfd69...21c
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #8 Skrevet 18. november 2018 Send dem en beskjed om at på lørdag kl 20 skal du på kino og se filmen og at hvis noen vil henge med er det hyggelig? Så kanskje kommer noen ramlende inn når det nærmer seg. Anonymkode: 83eab...c3a 1
Gjest Skyggejenta Skrevet 23. november 2018 #9 Skrevet 23. november 2018 Jeg ville ha dratt alene istedet for å finne meg i at noen behandler andre på den måten. Det er simpelt.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #10 Skrevet 23. november 2018 Jeg drar nesten alltid på kino alene. Det er uansett den minst sosiale aktiviten som finnes, og god anledning for egentid😊 Anonymkode: 4694d...d05
FrankDrebin Skrevet 23. november 2018 #11 Skrevet 23. november 2018 Like greit å dra og se den alene først som sist, og ikke være avhengig av at andre kan. Det er selvgølgelig hyggelig å gå på kino med noen, men surt om filmen blir tatt av plakaten mens du venter på andre.
Perelandra Skrevet 23. november 2018 #12 Skrevet 23. november 2018 Tråden er ryddet for spørreundersøkelse Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå