Gå til innhold

Jenter vil være single!!!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest ..A..

STEMMER DETTE JENTER???:

Jenter vil være single

Se opp menn! Hver femte gifte kvinne ønsker å være singel og leve livsstilen dette medfører.

Svenske Aftonbladet refererer til en undersøkelse foretatt av trend- og analysefirmaet United Minds, hvor de har spurt svenske kvinner mellom 25 og 45 år om deres samlivsvaner og ønsker.

Slik lever single kvinner:

80 prosent shopper flere ganger i måneden.

En tredjedel lever over sine inntekter.

36 prosent bestiller helst en drink i baren.

Halvparten bruker datingsider på nettet.

24 prosent vil ikke ha barn.

Slik lever kvinner i parrelasjon:

Hver femte ønsker at de var single.

14 prosent shopper for mer enn 1 000 kroner i måneden.

18 prosent bestiller helst rødvin i baren.

13 prosent bruker datingsider på nettet.

18 prosent vil ikke ha barn.

Rapporten konkluderer med at det ikke lenger er negativt å være singel - tvert i mot. Inspirert av TV-serier som Sex og Singelliv, ønsker den moderne kvinne å være selvstendig, nyte livet i fulle åndedrag, og realisere seg selv. Selv mange av de gifte kvinnene, lengter etter en singeltilværelse. Halvparten av de spurte trives godt på jobben, selv om inntektene ikke dekker den livsførselen de fører. Å shoppe flere ganger i måneden og besøk på helsestudio flere ganger i uken, koster skjorta.

Baksiden av medaljen, foruten det økonomiske overforbruket, er sexlivet. Hele 80 prosent er ikke tilfredse med kjærlighetslivet, naturlig nok, men forsøker å bøte på dette med utstrakt bruk av dating på nettet. Der søker de å treffe mannen i sitt liv, samtidig som man bevarer sin selvstendighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rapporten konkluderer med at det ikke lenger er negativt å være singel - tvert i mot. t.

Ikke noe nytt der.

Jeg ville ikke vært i et forhold for en hver pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes det er greit å være singel men har ikke tenkt å være det for resten av livet nei. hører til olebrum-delen av kvinner; jatakk begge deler, singel først, forhold etterpå. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å være singel!! :sexy:

Har aldri fortått meg på de som haster fra den ene til den andre fordi de har panikk for å være alene. Singellivet er jo herlig! :briller:

Men jeg må innrømme at jeg håper å finne en mann som er verdt å ofre singellivet for en dag :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil ikke være singel........... men jeg er det .............. og jeg lever ............ kommer sikkert til å overleve som singel også......... men savnet etter en å dele med er der ofte :grine:

*sukk* - neida, er'kke såååå ille. Men ønsker vi ikke alle at noen elsker oss da - at noen liker oss for den vi er :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Vi er økonomisk uavhengige.... Vi kan kjøpe hund til selskap... Vi er nevenyttige, eller vi kan ringe etter en rørlegger. :wink: Vi kan kjøpe sexleketøy... Mange oppdager at de har det aldeles strålende alene og langt mer frihet enn i et forhold. Så det overasker meg ikke at flere velger å være alene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Trivest godt aleine, vil ikkje ha type for ein kvar pris, men hadde jo vore kjekt innimellom, spes i helligdagar. Men har i seinare tid innsett at eg er snik- sosialisert til å tru at ein mann vil tilføre livet mitt ein ny dimensjon, og at det er det einaste som kan gjere meg verkeleg lukkeleg. Og det er jo berre tull!! Ingen andre kan gjere meg lukkelege, det må eg nok fint ordne sjølv. Så kjem det ein kjernekar som eg får lyst på så spring eg vel ikkje den andre vegen, men har det stort sett veldig bra, unntatt kanskje i helligdagar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

Stemmer utrolig bra - en mann til oppbevaring i skapet, til bruk i juleferier og på 17. mai.

Utover det har jeg problemer med å se et enormt behov for det... man har jo i pose og sekk uten, egentlig.

Finner meg sikkert en kompis når jeg er 45 og ser noenlunde ok ut, også tilbringer vi resten av livet som companions og reisekamerater, støtter hverandre, deler minner osv.

:sjarmor:

(Igrunnen overrasket over at det ikke er flere enn en av fem. Med såpass unge kvinner relativt sett burde det vært flere, ville jeg trodd.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seleena

Ja kva skal eg med mann då? Om eg ein dag har lyst på barn kan eg jo enten adoptere eller gå til sædbanken og velge meg ut ein god sæd :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Akkurat nå må jeg slikke sårene ....altså ikke klar for noe nytt.....er helt utslitt og må tenke på meg selv....for en gangs skyld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Jeg ville aldri gitt vrak på den fine følelsen av å være to; som deler gleder og sorger og er hverandres beste venner.

Jeg tror at mange av de single jentene ikke har funnet sin soulmate, og at de derfor har blitt litt desillusjonerte.

Men man må på en måte tippe for å ha en ørliten sjans til å vinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...