AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #1 Skrevet 16. november 2018 Hei! Skal bleke et gult tastatur, og ser på YouTube at Uvlys + salon care 40 volume cream developer funker bra. Problemet er at det selges ikke i Norge. På eBay er laveste fraktpris 120kr, og det høyeste prosentinnholdet av hydrogenperoksid på apoteket uten resept er 6%. Er det noen her som vet hvor jeg kan kjøpe produkter med høyere innhold hydrogenperoksid? Salon care 40 har et innhold på ca 12% Anonymkode: 39df5...34d
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #2 Skrevet 16. november 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Skal bleke et gult tastatur, og ser på YouTube at Uvlys + salon care 40 volume cream developer funker bra. Problemet er at det selges ikke i Norge. På eBay er laveste fraktpris 120kr, og det høyeste prosentinnholdet av hydrogenperoksid på apoteket uten resept er 6%. Er det noen her som vet hvor jeg kan kjøpe produkter med høyere innhold hydrogenperoksid? Salon care 40 har et innhold på ca 12% Anonymkode: 39df5...34d Hydrogenperoksyd er ikke til å leke med for ukyndige folk. Når det er snakk om et tastatur! så risikerer du store problemer på fingrene og følgelig et ubrukelig tastatur. Det du ikke får kjøpt av denne tupen produkter i Norge, har du heller ikke lov til å kjøpe for inport enten det er fra Ebay eller andre steder. Blir varen stoppet i tollen, så blir den inndratt og du snmeldt for smugling. Begynn å tenke litt, da? Anonymkode: 0834b...260
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #3 Skrevet 16. november 2018 Tror ikke du får fornuftige svar her, prøv heller diskusjon.no under data delen av forumet: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=276 Jeg vet det finnes andre produkter enn hydrogenperoksyd som kan brukes til "retrobright", blant annet kremer. Du kan også sjekke ut 8bitguy på youtube. Anonymkode: b5fe9...78e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå