PREDATOR Skrevet 28. mars 2005 #1 Skrevet 28. mars 2005 Har nettopp lastet ned imesh på dataen... Men det kommer ikke noe når jeg trykker på ikonet... Noen som kan hjelpe meg litt? Er innstallert altså... Har norton en hand med i spillet? Noen som kan hjelpe meg litt?
Cherie Skrevet 28. mars 2005 #2 Skrevet 28. mars 2005 Vet ikke hva slags prog imesh er, men ser ikke at virusprog skal kunen hindre deg i å strarte prog. Hindre deg i å koble opp mot ting og tang ja, men ikke å starte selve prog. Ikke det at det er norton som blokker sånt no vanligvis heller da(?) Det er vel heller brannvegger som står for slikt no. Prøvd å avinstalere og instalere på nytt?
PREDATOR Skrevet 28. mars 2005 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2005 Imesh er et nedlastningsprogram der du laster ned musikk og etc. Blir jeg nødt til og avinnst og innst på nytt altså? Har ordnet slik at norton godtar imesh, men kommer liksom ingen vei når jeg skal starte prog.... Det kommer det timeglasset i noen sekunder, så går det bort, og ingenting skjer...
Cherie Skrevet 28. mars 2005 #4 Skrevet 28. mars 2005 Nå bruker ikke jeg Win, men jeg ville i alle fall prøvd å inst på nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå